Nyår!

Nu är jag på väg för att möta upp Bella & de andra brudarna, nice ! Som sagt blir nog en trevlig kväll haha!


Favoritlåt




Jag är ingen rik snubbe
Nej jag är ingen chic snubbe
Politiksnubbe nej jag är fucking fri snubbe
Å på de här så e jag psyko
Skallen full av låtar som en ipod
För jag å mina high tops
Vandrar genom orten som aiight då
Vill dom göra låtar
Börja spotta skiten tight då
Chillar ba med Tiesto
Å broshan han är hemma nu
Vi mötte han vid grinden
Men hans platta o en femma brunt
Fuck vad vi ska hämnas nu
Musiken är mitt vapen bror
Höll mig alltid vaken, vaken
Svävandes i taken bror
Det är de som fan är saken bror
Hjärtat är ett ständigt beat
Trumman i mitt bröst
Trummar trummar på min reggaestil




Word


Mitt huve är där det bör vara
Högt på mina axlar som det bör vara
Gå loss eller gå hem, kör bara
Tänk stort, dröm stort yani gör bara
Tuggar med tuggarna utanför tullarna i staden
Trakten är med mig fortsätter bete mig som galen





Galen


Dom back på mig som jag var galen
Benim back tillbaka: Vad, len?
Vägrar backa bakåt nånsin
Alla hundår gjorde mig långsint
Det är inte konstigt att jag ba passar
På att passa in, står ut och tar min plats för
Benim kan göra det benim vill
Jagar den drömmen jag drömt om med vännen min
Min väg upp hit har varit kantad
Full av skit och knas, tankad
Aldrig gett upp fortsatt vandra
Så länge klumpen i mitt bröst bankar
Tuggar med tuggarna utanför tullarna i staden
Trakten är med mig, fortsätter bete mig som galen




Kapten röd

En morgon
Så många frågor, inga svar
Så många frågor, inga svar
En morgon, hey!

Jag glömmer aldrig bort min polare han tittade på mig och sa:
Känner du vinden som blåser i stan?
Det blir en förändring, allt dåligt blir bra.
Jag vet nu att jag ljög när jag svarade ja.
Jag hörde någon blåste honom en dag.
Han är borta nu finns bara drogerna kvar.
Jag tänker nästan aldrig tillbaks på den dan
Men vinden han prata om blåser idag
Jag undrar: Går jag ensam här,
eller visar du min väg från en parallell värld?
Hoppas du hör mig vart du än är.
För den här går ut till våra saknade vänner.

Så många frågor utan svar.
Så många låtar som fanns kvar.
Men vi glömmer aldrig er.
Nej, den här går ut till våra saknade vänner
Ni kommer alltid leva kvar,
i varje steg vi tar.
Så vi hyllar er nu!
Ja, den här går ut till våra saknade vänner
Våra saknade vänner (x3)

Bedöva mig, det känns som jag blivit halv
och nu är falska känslor bättre än inga alls
och det är inte det att min blick har blivit kall
Jag har sibirisk vinter, fast på insidan
Hur blev mina skor blivit så tunga?
Så många stjärnor som har fallit alldeles för unga
Men vi lägger aldrig av,
låt mig skänka en rad.
Jag samlar kraft och fyller upp min lunga
Jag sluter ögonen och ser dig komma glidande
reggaeprofil så ögonen är kisande!
Nu kommer du för evigt leva vidare
I alla rub-a-dub-soldater och krigare.
Men jag kan undra, går jag ensam här?
Eller visar du min väg från en parallell värld?
Hoppas du hör mig, vart du än är!
För den här går ut till våra saknade vänner!

Så många frågor utan utan svar.
Så många låtar som fanns kvar.
Men vi glömmer aldrig er.
Nej, den här går ut till våra saknade vänner
Ni kommer alltid leva kvar,
i varje steg vi tar.
Så vi hyllar er nu!
Ja, den här går ut till våra saknade vänner
Våra saknade vänner (x2)

Så vi biggar upp Junioren spangbangbangdiddledang skank
Junioren han är borta, men hans tid lever än.
Så vi fortsätter sprida den över hela världen!
spangbangbangdiddledang skank
spangbangbangdiddledang skank
Junioren han är borta, men hans tid lever än.
vi fortsätter sprida den över hela världen!
spangbangbangdiddledang skank

R.I.P Junior Eric!



Oh mamma sa

var nog 13 när jag första gången mecka afghan
medans aina stod i hörnet och hade span
oh jag minns de som igår,oh jag minns de som idag
så jag minns nog va min mamma sa…


Aldrig överspelad

Hej! Idag har varit soft, har chillat hemma med tjejerna. Kollat film, ätit godis osv. Haha nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik, chillmode.

Imorgon ska jag vara med min älskade Bella! Massa kärlek, blir nog en bra kväll.



Kevin Prince Boateng


Kush&Wizdom - några favoriter


Stämplad kartellen på kroppen tills jag dör


Även de bästa faller ibland


Hej bloggis.

Vart lite av en mini bloggpaus idag, gjorde inget speciellt så kände inte för att skriva bara. Va ute en stund sen kom hem, sov skitlänge, sen vakna nyss gick upp o gjorde popcorn haha.. jag som skulle banta också, duktigtttttt..
Nu ska jag ut och ta en cigg sen godnaaaaaaaaaaatt igen !
OMG BRA MITT INTERNET BÖRJA FUCKA UR OCKSÅ -.-''' wiii nu funkar de igen :D

Fall inte för honom!

Kan fortfarande inte sova. Snackade nyss med Aram i en timme , mys. Sen ringde jag tim en snabbis för att jag ville höra hur det hade gått med hans killproblem haha. Nu ska jag försöka sova , annars får jag väl hitta på något..

Godnatt!


Ångest..

Har ätit alldeles för mycket idag.
Macka
Pasta
Pasta igen till middag
Godis
Mer godis
FUUUUCK


alla har väl fallit nån gång i trans



21:35

Hej! Idag har jag bara tagit det lugnt, suttit inne och nördat mig framför datan, haha har spelat the sims typ hela dagen. Sen åt jag middag, pasta m köttfärssås, och sen drog jag med alexandra till maxi för att köpa lite grejjer. Det blev en godispåse, Mer (ni vet drickan hahaha, plopp, och sen..en ostmacka HAHA.  Fråga inte ens haha..
Men iallafall, sen har jag kollat på victorias secrets fashion show 2011, älskar deras shower! Nu sitter jag och kollar på film, 27 dresses som går på tv4. Klockan tio ska jag kolla på jersey shore, käääääärlek till snooki!


Dagens spådom


Vem fan är dagmar ?

Seriously, vem fan är den hära dagmar som alla bombar facebook om? OCH VAD HAR DAGMAR MED ATT D ÄR KEFFT VÄDER ATT GÖRA? Omg, det har varit lite blåsigt förut, ofta man döper de till nåt? :S
Aja, pallar ej. Ska gå och dricka vatten, ciao.

Svarta nätter.

Ja, jag vet. Klockan är 10 över 3 på natten, och nej jag är inte trött. Inte det minsta. Tog min medicin vid 11, hur fan hänger det ihop? Snackade nyss med A i luren, ska snacka med han sen också.
Ändå bra, då har jag nån att vara vaken med. Hihi, att han är söt gör bara saken bättre (a)

Är sjukt sugen på kladdkaka, men har inte det hemma :( Har bara citronmuffins som jag aldrig ätit förut, ska testa dom snart. Får se om dom är goda.. Nu blire väl bara att chilla med datan tills jag ska ringa honom igen, ajaib.




Jag svär jag drömde

Jag svär jag drömde om dig i natt och
Jag vaknade så besviken när du inte låg brevid
Jag svär jag drömde om dig i natt
Säg kan vi göra denna dröm till verklighet
Jag svär hon digga min stil
Vi blåser lila rök från rutan på min bil
En riktig rudeboy men jag svär du är mitt liv
Jag spanar in dig varje gång vi byter fil
Och jag vill ha dig från monday till sunday
När du går du gatan till en runway gussen bara ler för
Hon veta jag e ghetto allt vi gör det blir ghetto
Gussen du e tung du e chok tung vhok ajaib
Får du mig bita min näve ajaj
Vi e som en drottning å en kung
Du gör att jag blir dum
Baby ett två åtta det är numret på mitt rum
Refräng;
Jag svär jag drömde om dig i natt och
Jag vaknade så besviken när du inte låg brevid
Jag svär jag drömde om dig i natt
Säg kan vi göra denna dröm till verklighet
Det blir nog aldrig nånsin kärlek mellan oss två
Nej ingen vill att det ska ske
Att du är förbjuden frukt
Ger mig ännu mera lust
Att bara störta in mot strömmen göra dröm till verklighet
Å du vet hur den sena nätterna saknas mellan mina lakan
Tänker på hur dina läppar smakar
Aag vet en liten kyss skulle få kyssarna att spraka
En nyårsraket runt jorden och tillbaka
Och jag vet att det är kmplicerat
Men baby allting har ett pris hade gått om vi nu velat
Låt oss curica genom stockholm du å jag,på en sommar dag
Världen den e vär kung å drottning av typ bal,gått ett tag
Sen den första gång jag såg dig va barn
Första gången som jag såg dig
Vill jag fortfarande få dig
Sitter kvar ända tjejen som har gjort att jag blir dum
Vill du hitta mig jag sitter på mitt rum jat tänker på dig
Refräng;
Jag svär jag drömde om dig i natt och
Jag vaknade så besviken när du inte låg brevid
Jag svär jag drömde om dig i natt
Säg kan vi göra denna dröm till verklighet
Det e speciellt jag svär det e krminellt
Nått som gör att vi tänder eld på dom ställena ikväll
Du e dig själv jag e mig själv en riktig rebell
Efter ikväll kalla dig mrs kartellen
Baby jag sa till dig kalla mig crazy jag vill va med dig
För du har en sån vibe som gör mig dum
Å vill du ha mig jag sitter på mitt rum jag väntar på dig
Refräng;
Jag svär jag drömde om dig i natt och
Jag vaknade så besviken när du inte låg brevid
Jag svär jag drömde om dig i natt
Säg kan vi göra denna dröm till verklighet
Jag svär jag drömde om dig i natt och
Jag vaknade så besviken när du inte låg brevid
Jag svär jag drömde om dig i natt
Säg kan vi göra denna dröm till verklighet

Jag svär hon digga min stil
Vi blåser lila rök från rutan på min bil
En riktig rudeboy men jag svär du är mitt liv
Jag spanar in dig varje gång vi byter fil
Och jag vill ha dig från monday till sunday
När du går du gör gatan till en runway gussen bara ler för
Hon veta jag e ghetto allt vi gör det blir ghetto
Gussen du e tung du e chok tung vhok ajaib
Får du mig bita min näve ajaj
Vi e som en drottning å en kung
Du gör att jag blir dum
Baby ett två åtta det är numret på mitt rum


Jag svär jag drömde om dig i natt och
Jag vaknade så besviken när du inte låg brevid
Jag svär jag drömde om dig i natt
Säg kan vi göra denna dröm till verklighet

Det blir nog aldrig nånsin kärlek mellan oss två
Nej ingen vill att det ska ske
Att du är förbjuden frukt
Ger mig ännu mera lust
Att bara störta in mot strömmen göra dröm till verklighet
Å du vet hur den sena nätterna saknas mellan mina lakan
Tänker på hur dina läppar smakar
Aag vet en liten kyss skulle få kyssarna att spraka
En nyårsraket runt jorden och tillbaka
Och jag vet att det är kmplicerat
Men baby allting har ett pris hade gått om vi nu velat
Låt oss curica genom stockholm du å jag,på en sommar dag
Världen den e vär kung å drottning av typ bal,gått ett tag
Sen den första gång jag såg dig va barn
Första gången som jag såg dig
Vill jag fortfarande få dig
Sitter kvar ända tjejen som har gjort att jag blir dum
Vill du hitta mig jag sitter på mitt rum jag tänker på dig


Jag svär jag drömde om dig i natt och
Jag vaknade så besviken när du inte låg brevid
Jag svär jag drömde om dig i natt
Säg kan vi göra denna dröm till verklighet

Det e speciellt jag svär det e krminellt
Nått som gör att vi tänder eld på dom ställena ikväll
Du e dig själv jag e mig själv en riktig rebell
Efter ikväll kalla dig mrs kartell
Baby jag sa till dig kalla mig crazy jag vill va med dig
För du har en sån vibe som gör mig dum
Å vill du ha mig jag sitter på mitt rum jag väntar på dig

Jag svär jag drömde om dig i natt och
Jag vaknade så besviken när du inte låg brevid
Jag svär jag drömde om dig i natt
Säg kan vi göra denna dröm till verklighet


Heeejj


Vad jag har gjort under 2011.

1. Spytt - Jaaa, ute, hemma, tåg.
2. Gråtit - Ja.
3. Blivit kallad något hemskt - Vene, aa säkert i nåt bråk haha.
4. Varit kär - Jaaaaaaaaaaaa.
5. Hatat någon - Ja.
6. Gjort något helt galet - haha såklart. 
7. Gjort något dumt - aa.
8. Slagit någon - a.
9. Blivit slagen - a.
10. Dygnat - yäääs
11. Lanat - nej
12. Åkt över 50 mil - ja bror
13. Träffat många personer - haha aa
14. Somnat på buss - neej .
15. Somnat på tåg - neej.
16. Tappat bort något viktigt - haha jaa säkert.
17. Drukigt energidricka - jaaa
18. Addat massa randoms på fb - nej haha
19. Fått känslor för någon mycket äldre - haha nej .
20. Blivit mulad - nej
21. Blivit kittlad - ja haha
22. Blivit jagad - hahhaa aa sääkert men inge allvarligt
23. Vart hos soc - ja
24. Vart på ungdoms mottagning - ja
25. Kört något fordon helt själv - ja bror cykeltaxi duvet?
26. Skämt ut mej rejält - aaah
27. Vart utomlands - jaa
28. Bråkat med familjen - ja
29. Dissat någon - ja
30. Blivit kallad fjortis - säkert haha men typ på skämt
31. Blödigt näsblod - aa
32. Lagat mat - aa
33. Badat i havet - aa, malta !
34. Flyttat - yes
35. Bråkat med brorsan - aa haha
36. Läst en hel bok - jaaa
37. Ritat hemma (inte i skolan) - nej haha brukar inte rita hemma bara kluddra i skolan
38. Gjort något riktigt dumt - aa
39. Busat - ja
40. Gjort kaos - hahhaha men jaaaaaaaaaaaaaaaa
41. Dött av skratt - hahah aa många gånger
42. Fått skäll av en sur kärring - inte vad jag minns men säkert
43. Ramlat - HAHA ja
44. Kollat på tv i flera timmar - ja, criminal minds <3
45. halkat i duschen - nej haha aldrig hänt
46. köpt något över 1000 - har jag sääääkert
47. Haft självmordstankar - nja, vet ite . kanske.
48. Vart skit rädd - ja
49. Failat på fler än 3 prov i rad - nej
50. Åkt skidor - nej
51. Fastnat i en hiss - nej
52. Glömt bort vad jag bor - nej hahah




And if you understand me you can overwhelm me.

Hej bloggis. Kom hem för nån timme sen, var i kista o handlade grejjer sen på bio. Såg twilight igen haha gillar inte ens dom filmerna så mkt. Nu chillar jag bara med datan, msn o facebook typ .
llalalallala ni anar inte hur tråkigt jag har d..
AJA SKA TAGGA NU HEJDÅ!

@kista galleria


Mellandagsrea

Nu drar jag till kista!


Godnatt

Ska försöka sova nu. Puss på er alla fina läsare!


Fuck dehära

Kan seriöst inte sova. Tog min medicin typ innan 22, den ska verka på en halvtimme? Klockan är fan 02:17, äre här ett skämt eller? Aja, ska öppna mitt fönster och ta en cigg sålänge, kan ändå inte sova ju haha.

Annars gör jag inte så mycket, ligger i sängen och lyssnar på musik. Måste på toa märkte jag nu också, puss!


Pallaaaaaa


Mer sanningar

Jag har aldrig varit så full så jag deckat
Jag vill vara lite kortare så man inte känner sig superlång i klackar men inte så kort som jag är nu
Jag känner en jätte stor press på mig själv att se bra ut
Jag önskar att jag bodde i stan
Jag är sockerberoende
Jag är långt ifrån lättirriterad, är jag sur på en kompis så är det verkligen av en anledning
Jag önskar att jag hade blåa eller gröna ögon
Jag spottar på folk som leker med andras känslor, killar som tjejer
Jag hade känslor för mitt ex i tre år
Jag älskar nagellack i klara färger
Jag drömmer aldrig mardrömmar om död etc, bara om verkliga draman om relationer till olika människor i mitt liv
Jag har fler killkompmisar än tjejkompisar
Jag har haft totalt fyra bloggar, började blogga 2009
Jag går inte ut utan parfym och deo
Jag tycker inte om fläskkött. Är inte muslim eller nåt, tycker bara inte om det.
Jag får huvudvärk skitofta
Jag saknar Playahead som fan hahah
Jag är aldrig så nervös som när jag är kär/börjar få känslor för någon
Jag ogillar att åka tunnelbana/tåg, tycker bättre om buss
Jag har svårt att lita på vuxna


Sanningar

• Jag når inte ner till marken med fötterna om jag sitter på bänkarna vid busshållplatser.

• Jag har bott på behandlingshem, jourhem, familjehem

• Jag älskar stora väskor!


• Säger " Vad fin du är!" till än annan tjej än att hon är äcklig eller ful osv.

• Kan sminka mig i evigheter, och om jag inte blir nöjd tvättar jag bort allt och gör om.

• Min absoluta favoritmat är thaimat!

• Är sjukt less på tjejer.

• Mina favoritfilmer är hitta Nemo, dumma mej och alla fast & furious filmerna


Oändligt

Gränslös kärlek. Sanningen är att på dig tittar jag betydligt mer. Undrar om du ens ser, att jag inte kan slita min blick från dig och ständigt funderar om vad du tycker om mig. Hur vackert ditt leende är i profil. Att bara för att träffa dig skulle jag vandra tusen mil. En pirrad tanke att jag bara skulle kunna ta tag i din hand. Andas in din doft, omslutas i din famn. En dröm jag i mitt hjärta för dig noga har gömt.

Hur mycket jag älskar dig är ingen hemlighet.
Det är nog bara du som inte riktigt vet.


Gubben i lådan

Ställ oss båda på en våg och snart så flyger du bland stjärnor
Jag bär tyngden utav rymden, ändå finns du i mitt hjärta
Ta mitt skimmer, för jag brinner

Jag har gjort dethär så länge, jag kan likaväl fortsätta..


Hej


Över min döda kropp, jag skjuter när jag söker hopp
Men ser dig varje gång när jag sluter mina ögonlock
Försöker bara tänka på att allting löser sig,
men gråter då och då när det känns som jag behöver dig
Det var mitt eget fel, jag kunde stannat och chansat
även fast jag inte kunde andas
Kändes ganska hemskt för du ska veta att jag tänker på dig jämt
Vare sig det är en fredag eller torsdag, och tro mig,
fan det kan va ensamt i en storstad
Men jag tror att det kommer bli bra,
även fast det regnar här i Stockholm idag.


Spelar inte offer de inte synd om mig




Det finns mycket man skulle kunna säga om denhär månaden, dock inget nytt. Skulle jag kunnat backa tillbaka tiden så skulle jag göra det direkt, rätta till varje snedsteg jag tog en gång. Backa långt, långt, långt bakåt i tiden. Lär dig livets gåta; Älska, glömma, förlåta. Jävla bullshit alltihop. Lever du efter dom tre orden kan du hamna vartfansomhelst... Well, man lär sig tydligen av sina misstag. Men en sak är säker, skulle aldrig önska någon dom erfarenheterna. Inte ens någon jag tycker riktigt illa om. Det har förstört för mycket, har tappat kontakten med alla mina vänner och min självkänsla. Det är mitt eget fel, ingen tvingade mig till någonting av det jag valde att göra. Jag valde själv, och det har jag bittert fått ångra på senare tider. Samma tanke varje vaket ögonblick, tårar som kommer tillbaka varje morgon och varje natt. Minnen som går på repeat innanför ögonlocken. Önskar jag kunde radera varenda liten fucking jävla känsla i min kropp och hjärta, men det kan jag inte...


Skriver bara, palla rubrik

Jag saknar den där känslan, den som verkligen fick vingarna att bära. Ligger vaken på nätterna och försöker minnas alla löften, som glömdes bort och bröts om vartannat. Alla gånger man tvingats välja mellan rätt och fel. Var tog alla dom vackra orden och beröringen vägen? Jag åker rutschkana nedför livets spiraltrappa och hoppas att jag inte faller alltför hårt. Jag ramlar ihop, jag reser mig upp. Med skrapsår på benen och skavsår i hjärtat så känner jag gråten i halsen, inget är som det en gång var. Tio varv runt jorden och tillbaka.. Ovillkorlig saknad, tomma nätter och en hand som i mörkret försöker möta din. Jag har ingen chans mot ödet, det var du och jag mot världen. Du var min värld, och jag klev åt sidan. Känner mig liten, det känns tomt på insidan ända sedan det blivit tyst som graven. Jag krossade spegeln, nu kan jag inte längre gömma mig bland spillrorna. Att jag inte kunnat ta vara på sekunder mer än jag alltid gjort, om det ens är en möjlighet. Men det är det inte. Jag önskar, men jag faller tillbaka. Inte ens stjärnorna och planeterna kan mäta sig med den tomhet jag känner inombords. Jag knatar på i livet, osäker på vägen. Ingenting kommer bli bra igen, allt har gått i miljontals bitar. Jag besitter en livslång kärlek, en som jag önskar av hela mitt hjärta att den aldrig skulle hittat hem. Vill inte känna mig halv längre. Det är svårt att lyda, desto svårare att lyda hjärtat. Det är svårt att älska, desto svårare att inte..


- it should be about us

Jag skulle vilja säga att jag inte bryr mig ett piss
En ensam fågel som bär på tok för stor kvist

Den positiva lilla tjejen är försvunnen
Blicken tom, kapitel 17 är ba' mörker
Varför spelar spegeln ett spel mot mig?
Varför gråter livet, när döden alltid ler mot mig?
Hur ska jag bete mig i sociala sammanhang
när kroppen har panik och hjärnan vill spela på samma band?
Jag hatar att jag hatar mig, är trött på att vara trött
Ensamheten förför mig varje dag jag kliver upp


01:35

Känns som att jag bombat med gamla bilder på senaste tiden? Ska sluta med det. Måste fixa nya känner jag. Känner också att jag måste lägga mig pronto etersom mina sömntabletter kanske kommer sluta verka, och det kan bli lite jobbigt..Har olika perioder när jag absolut inte kan sova bra. Sure, ibland kanske somnar rätt fort och så. Men bara för att man sovit hela natten betyder det inte att man sovit bra liksom. Förväntar mig inte att någon fattar, okey?


Drömmar och skit

Ärligt talat så har jag ingen speciell dröm. Min enda riktiga dröm är att få vara med den jag älskar och alltid ha mina vänner vid sin sida. Det är utan tvekan det allra viktigaste. Alla tjaffsar om skolan, att man måste lyckas och bla bla bla.. Men till vilken nytta? Visst, kan vara smidigt att ha ett jobb å andra sidan. Det finns inget som säger att om man går ut skolan med MVG i alla ämnen så är man lyckligast i hela världen. Man har lyckats i livet om man dör lycklig, så fuck allt detta jävla tjat om skola och jobb! I couldn't care less.


Lalal

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - Kanske.
Har du någon kille just nu? - Nej.
Har du dumpat någon? - Ja.
Har någon dumpat dej? - Yes.
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Nej
Vem kramade du senast? - A
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Nej?

SKOLA:
Är du duktig i skolan? - När jag har motivation så ja
Har du bra betyg? - Hyfsat.
Har du fått göra om ett prov någongång?- Jadå
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Ja.
Sköter du dej i skolan? - Ja
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Ja.
Haft mobilen på lektionstid? - Ja.
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - Ja

FAMILJ:
Trivs hemma? - Ja.
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Nej
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - Nej
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - Ja
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Ja.

VÄNNER:
Du har vänner? - Ja haha
vilka skulle du kunna offra livet för? - vet inte, Amanda.
Du brukar vara med? - olika haha
Vem/vilka var du med sist? - Amanda, Josef osv
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Självklart!
Är det okej att ha kill-kompisar? - Klart det är.
Har du pussat någon av dina kompisar? - Men jaaaa
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Nej
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Aa

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - nästan
Putar med läpparna på foton ? - Ibland inte alltid
Använder foundation på läpparna? - nej
Super dej packad varje helg? - Nej
Du har kysst en tjej? - Ja
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - Plattar håret men inte de andra
Ditt hår e knallblont? - Nej

KRIMINELLT:
Ange tre saker du snott? - Skor, powerking, cigg
Är det okej att vara kriminell? - Men nej
Vill du bli kriminell? - JAAAA SKA BLI GUDFADERN RIKTI OG DUVET
Varför gör du sånt här? - ja har tråkigt
Vad är inte okej med att vara kriminell? - lalalalala
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Självklart
Har du suttit i fängelset? - Alltid
Vill du hamna i fängelset? - Ofc!

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Ja
När grät du senast? - Igår
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - Aa
Du har slagit ner någon? - Aa
Du har skadat någon med flit? - Ja.
Har du någonsin viljat döda någon? - Ja haha
Vem bråkade du senast med? - Ngn tjockis


Milan ❤

Vintermästare! All min kärlek till det här fina laget, ni är bäst.


Chill

Saknar dig.


Taylor gang or die


Mitt sällskap


Hihi

Fick sällskap av världens sötaste


Julens spådom


Boy got swag.

Omfg! Ni skulle bara veta hahah..han är unfuckingbelievable.


Egoist som tänker på sin egen karriär


Egoist som tänker på sin egen karriär


Dagens spådom


Aliens & predators

Nu blir det film hos bästa grannen sebastian! Vi ska se aliens and predators, jag som hatar läskiga filmer också haha..kommer inte kunna sova . Tur att man bor grannar, inte så långt hem.


Dennis :

Jaaaa, dom är finast!


torsdag kväll

Hej, vad händer? haha själv chillar jag hemma bara, precis fixat naglarna så känns skitkonstigt nu. Men aja haha man vill ju va fin för jul. Ska packa ner mina kläder och allt snart sen imorn ska jag ta en spruta, buhu. Gardasil om ni vet vilken d är, hoppas den inte gör ont. Sen åker ja till uppsala, mys.
Skriver mer ikväll, puss

svar:

Haha dennis, det vet du väl? Karro, Sabina, Sonja. :)

Frågor del 2.

Vad vill du bli eller arbeta med i framtiden?
Jag vill bli antingen psykolog, socionom eller nåt annat när man jobbar med ungdomar tror jag.
Vad har hänt i ditt liv om fem år?
Haha läs bloggen så får du veta det om fem år? Nej, jag vet inte faktiskt. Svårt att veta. Massor hoppas jag.
Är du kär?
Vet inte haha. Kanske, kanske inte.
Pojkvän?
Nepp.
Hur ser/är din drömkille? Det vet jag när jag träffar honom. Nästan genomsnäll, samma humor som mig haha, fina ögon, lite längre än mig så jag kan ha klackar haha. Nån som förstår mig, som inte har så många krav. Hatar när killar ska hålla på och tönta sig om att man inte "får" umgås med sina killkompisar eller sova hos dom osv. Alltså visst, jag skulle säkert också bli sur om min kille skulle sova hos en annan tjej bara dom två. Men om det är typ 5 pers som ska sova hos den tjejen så hade jag inte brytt mig. Blir så jävla irriterad på killar som tror att dom kan bestämma sånt. Alltså om jag och några vänner har bestämt att vi ska sova hos en killkompis så gör jag det, det behöver ju inte killen egentligen oroa sig för eftersom jag är ju redan tillsammans med honom. Vad ska han oroa sig för, varför skulle jag bli tillsammans med nån och sen vara otrogen, då behöver man ju inte ens bli tillsammans. Om ni fattar hur jag tänker, haha.
Hur går kärleken?
Komplicerat, vet inte. Upp & ner, eller vet inte ska inte säga för mycket haha.
Vad gör dig riktigt lycklig och glad?
Riktigt mycket alkohol. Nej, driver bara. Vad som gör mig lycklig och glad? Mamma, pappa. Mina syskon. Sonja, Sabina, Karoline i skolan. Amanda. Stockholm på sommaren. Stockholm på vintern. Älskar Stockholm helt enkelt. Jordgubbar. Kladdkaka. Sol, sommar. Att vara på en strand med vänner. Sitta på en balkong på en sommarkväll med en cigg i ena handen och en cider i andra. Hundvalpar, älskar hundvalpar. Musik. USA. Faster Inga. Cola. Att dansa. Nya kläder. Kläder överhuvudtaget. Och skor!
Finns så mycket mer men det blir för mycket haha.
När grät du senast?
Igår, var inte på så bra humör då haha.
Vad tänder du på hos en kille?
Ögonen, leendet..klädstilen. 
Vad är viktigast hos en vän för dig?
Tilliten, ärlighet, typ det. Att den accepterar mig för hur jag är.
Vill du ha barn?
Jaaaaaaaaa. Haha utan att överdriva, vill typ ha en bebis nu! Dom är så söta. Men jag tänker ju inte skaffa barn nu haha, det blir ju senare såklart.
Vem/vilka är din bästakompisar?
Amanda och Tim, utan tvekan. Sen finns det folk som jag står jättejättenära nästan som bästa vänner.
Finns det någon del av kroppen som du ogillar?
Ja, det finns det väl på alla. Jag brukar känna mig tjock ibland, ogillar min näsa bla.
Jag är nyfiken på hur lång du är och hur mycket du väger?
Jag är runt 1,57, vet faktiskt itne hur mycket jag väger, sist jag vägde mig var hos bup för länge sen.
Skulle du klätt dig likadant även om du hade en ”klumpigare” kropp?
Haha tycker inte jag klär mig speciellt eller nåt, men ja det hoppas jag eftersom jag gillar min klädstil? Men alltså om jag hade varit större, alltså tjockare så hade jag kanske inte klätt mig i tex jättetighta kläder så det såg fult ut.
Är du väldigt hälsosam eller har du bara bra ämnesomsättning?
Jag är inte särskilt hälsosam och jag vet inte vad ämnesomsättning är så jag vet inte haha.
Vad äter du och vad tränar du?
Jag tränar nästan inte alls, har inte tränat ordentligt på hur länge som helst, jag äter vad jag vill och när jag vill.
Hur gör du för att vara så himla söt alltid?
Varje morgon brukar jag.. Nej driveeeeeeeer, tack sötis!
Vad använder du för rengöring och produkter i ansiktet?
Jag tvättar mitt ansikte på kvällen med L'oreals ansiktskräm eller vad man ska säga, man kan använda den som ansiktsmask också. Sen brukar jag ha en cocoskräm som jag köpte i Malta, och det är typ bara det. Lypsyl på läpparna.
Om du bara ska gå på stan en vanlig sommardag och det kan vara lite mulet, vad använder du för smink då?
Haha oj. Det är så olika från dag till dag. Men jag skulle ha ett baspuder från Maxfactor, sen kanske typ det där h&m pudret, ni vet solpudret? Kanske lite av det över, sen eyeliner och mascara. Eller bara mascara.
Favorit plagg?
ÅH, jag vet inte. Har så mycket. Om jag måste välja ett JUST NU så är det antingen min American Life tjocktröja eller den rosa/svarta adidaströjjan.
Vilket favoritklädesmärke har d Ingen aning.
Var hittar du inspiration till dina snygga kläder? Har du någon speciell inspirationskälla?
Hahah vet inte. Galagowear även fast det är för killar. Olika tumblr sidor. Weheartit.com, tidningar. Ingen jävla aning.
Vilka är favorit webbshoppar?
Ellos, Nelly.
Bästa affärer?
Vet inte, behöver alla. Kanske typ bikbok, h&m, gina.
Kläder man måste ha i garderoben?
Nåt oversize, jeans (man kan aldrig ha för många), fina koftor.
Vilken är din favoritlåt?
Ingen aning, finns så många. Just nu så lyssnar jag ganska mycket på Näääk, Nimo, Adoo, Lani Mo.
Favorit artist?
Vet inte.
Hur många läsare har du ungefär per dag?
Det varierar som himla, himla, himla mycke. Men 100 +/-
Vilken årstid beskriver dig bäst?
Sommar = energi och glädje.
Varför började du blogga?
Tyckte att det verkade kul haha.
När förlorade du oskulden?
När jag skaffade min första riktiga pojkvän.
Framtids drömmar?
Jobba med ungdomar. Jobba några år i USA. Resa runt med underbara vänner.
Vad vill du göra efter gymnasiet/jobba med?
Ungdomar haha.
Vad pluggar du på gymnasiet och är det jobbigt att hinna med bloggen?
Sambeteende, och nej det är inte så jobbigt. Försöker att blogga ganska ofta varje dag men som tur är så har jag väldigt snälla läsare som förstår att jag kanske inte kan uppdatera varje timme.
Är det mycket plugg på din linje?
Ja, ganska mycket haha.
Vilken parfym använder du?
Britney Spears, Fantasy.
Kan inte du berätta för mig hur man kommer över någon? Hur skulle du ha gjort om du fick ditt hjärta krossat? Jag har fått mitt hjärta krossat. Jag vill bara säga att det går över, men vet själv hur svartmålat man faktiskt såg på det uttrycket. Det är olika, alla är olika så vet inte riktigt vad jag ska säga. Var stark, ta dag för dag. Det är helt okej att gråta, att vara förbannad, att inte orka vara glad och social. Ta en dag ledigt och ät glass som alla tjejerna i amerikanska filmer gör. Tyck synd om dig själv, iallafall ett litet tag. Och när du har tröttnat på det så fixar du upp dig, naglar, ögonbryn, smink, kanske till och med nya kläder, och börjar leva singellivet.
Och kom ihåg, du är vacker !



Y.U mad?

Hej bloggen. Gör absolut inget, sitter bara med datan och latchar. Fick ju lov idag som sagt, äntligen. Sen vart jag skittrött och har inte gjort något sen dess, nu typ gick jag upp, hämta datan o sen in på mitt rum bara. Lägger in låtar på mobilen, ska säkerhetskopiera och uppdatera den också.  Ska snart ta en cigg genom fönstret tror jag, om jag orkar öppna fönstret.

Vad händer hos er då?

Imorgon kanske jag ska träffa Josef, får se hur det blir beroende på vad jag måste göra imorgon och vilken tid jag vaknar osv. FAN VAD SKÖNT DET ÄR MED LOV! Kom nyss på att jag kan vara vaken hur länge som helst eftersom jag ändå inte har nån tid att passa imorn, hihi.
Vad ska ni göra imorgon?




Börja spotta skiten tight då

Och så var höstterminen slut! Känns nice att ha lov nu, efterlängtat! :)


Let me put some kush up in it

Godmorgon! Trots att jag hade svårt att somna igår natt så står jag här vid tåget klockan 8 . Är på väg till min julavslutning , mys. Sen ska jag hem igen, jullunch. Alltid mys!

Skriver senare :)


Fuuuuck

Kan verkligen inte sova , och JA jag har försökt. Nästan iallafall. Vad ska jag göra? :(


Sorry för mitt damputbrott, var lite sur. Ligger i sängen och kollar på smurfarna, mysig film. Ska nog sova snart , imorn är det julavslutning och då ska jag dela ut julklappar till mina tjejer!


Dom har fått en liten hype, vet ej vad dom fucking tror

FUCKING STALKERS SKAFFA ETT LIV .



Vill också


Kärleken och sorgen är tvillingsystrar - Blacklock


-


älska.


Stinsen.

Ska dra och shoppa lite saker nu i stinsen, ses snart!
puss

Dinnertime!

Snart blir det mat med bästa sällskapet på San Marco!
Puss


Demarco


Truth.

Att inte hitta sig själv. Det är väl naturligt? Ja, det är det. Jag tror det iallafall. Alla har dagar när känslorna ligger lite extra ytligt och blir mer tydliga. Men jag tycker att det är viktigt, det är viktigt att släppa ut känslorna ibland och inte alltid hålla det instängt. Jag kommer nog alltid vara en sån som analyserar precis exakt allt tills det bara blir kaos i huvudet och jag slutar analysera av utmattning. En sån som gråter alldeles för ofta bara för att det är skönt att få ut det som sitter fast där inne och sliter och drar i en.



Frågor del 1.


Vad har du för ögonfärg?

Bruna och tråkiga haha. 
Hur lång är du?
Jag är 1,57, hihi kortis.

Hur tog du dig upp från det du var med om?

Kämpade, tog hjälp av andra. Min underbara mamma som alltid backat mig till 100. Vänner, BUP. Det är väl det haha.

vad använder du för smink?

Ganska standard, H&M puder, en eyeliner från Maybelline, och sen nån mascara. Har ett antal olika ögonskuggor också, från allt möjligt.

Vilken skola går du på, och vilken linje?

Jensen Västra, sambeteende.

Var brukar du köpa dina kläder ?

Olika, Preppy Fit, Gina, bikbok, h&m.

Hur gör du när du känner dig deppig , har du något tips?

Gråta, haha. Det hjälper alltid i längden. Sen kanske berätta för mamma, eller nån annan som man kan snacka med.

 

 

 

Vad är din favoritfilm?

Vet inte haha, Sin Nombre. Allt tecknat. Dumma mej. Hitta Nemo. Sånt som får mig att le.

Var spelar du in din musik?

Jag spelar in min musik hemma eftersom jag för några år sedan fick en studiomick samt andra prylar till att kunna spela in hemma.

Har du hårförlängning?

Nej, det är mitt eget.

Hur hanterar du folk som är avundsjuka och sprider rykten?

Jag ignorerar dom om det är folk jag inte känner, är det folk jag känner så snackar jag med dom.



If today was your last day, and tomorrow was too late

Hej, idag har jag inte gjort mycket alls. Pluggat engelska, skrivit färdigt min och Sabinas sammanfattning som vi måste lämna in. Sen har jag pysslat lite, eller gjort färdigt mina julklappar.
Vad ska ni ge bort i julklapp i år? Har ni gjort dom själva eller har ni köpt alla era julklappar?



22:00

Nu har jag kollat på 2 filmer, haha Lilla sjöjungfrun 2 och Dr Dolittle 3. Dom var väl..eh, helt okej. Nu ska jag kanske kolla på Prince of Persia eller gå och duscha istället. Får se, haha vet inte riktigt vad jag ska göra än. Är trött fast ändå inte, sov rätt så tidigt igår hos Amanda.

Alexandra är dum.

Bara så ni vet. Hon är inte alls bäst.
Hejdå ! :D

//Alexandra

JAG ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST !!

Winter Wonderland

Det snööööar. FML

Snart religion

Hej bloggen. Har haft idrott nu, dansade. Det gick väl hyfsat bra. :) sen åt jag med Molly och Sara. Nu sitter jag i korridoren och väntar på att religionen ska börja.


Friday!

Hej allihopa ! Idag är det fredag, är ni taggade? Vad händer ikväll, fest, myskväll med familjen eller pojkvännen/flickvännen?
Själv ska jag och min fina bästavän Amanda sitta barnvakt åt hennes lillebror. Men nu sitter jag på tåget till dansen, ska dansa och ska egentligen vara där om en kvart men det kommer inte hända haha.. Men blir bara lite sen, förhoppningsvis så hinner jag gå igenom lite av koreografin innan uppvisningen.

Men ni får ha en skitbra dag, ska försöka uppdatera mera idag under dagen men får se hur det blir.

Puss


Snart!

Får ni höra dom 7 låtarna jag spelat in. Snaaaaaart. Puss på er .

Skulle ju berätta om dagen också..

Var i skolan, kom hem. Ne haha skoja bara. Blev skjutsad till skolan, innan de åt jag lunch på ett kinaställe. Blev buffe, mums! Sen åkte jag till skolan, hade sam & engelska. Det är typ det jag gjort idag, vad har ni gjort?

Imorn ska jag åka till Uppsala och sova hos Amanda, vi ska vara barnvakter åt hennes lillebror. Blir typ mys hemma, alltid trevligt. Sen åker vi till Stockholm igen på lördagen, hon ska träffa sin kille och jag vet inte riktigt än vad jag ska göra men det blir säkert kul.
image description

Köööör bara.


Dagens sanning


Torsdag - snart helg!

Godmorgon! Eller ja, de flesta av er läsare har väl säkert redan gått upp nu,men jag har ju sen vecka så börjar inte förrens kvart i två. Jätteskönt faktiskt , då får man sova ut ordentligt!

Idag skulle jag ha kollat efter julklappar men det ska jag inte alls med tanke på att mitt bankkort inte funkar. Ringde precis banken och de ska skicka ett nytt kort men det tar en vecka typ. Kul va? Nej precis .

Så istället vet jag inte vad jag ska göra, kanske träffa Amanda eller nån annan kompis. Får se faktiskt, beror på hur trött jag är efter skolan också.
Hur ser eran dag ut, ska ni till skolan ? Slutar ni tidigt eller sent som mig?


Dagens sanning


Puss på er mina fina läsare!


Frågor & svar

Jag vet att klockan är mycket och att jag egentligen borde sova nu, men jag kan ändå inte sova och fick sån lust till att blogga .

Vad jag menar med texten på min header är att alla kan liksom existera, det är inget speciellt med att existera, det är ju bara att finnas. Ett bord existerar, det gör en sten också. Men för att verkligen leva sitt liv fullt ut så krävs det mod. Det krävs mod för att verkligen ge 100% att leva på det sättet man verkligen vill, så thats what i mean.

Nån annan frågade om jag hade gjort en frisyr själv, haha ja jag gör allt själv. Men den på den bilden har jag bara satt upp håret i en "bulle" .


Skola..

Är på min första lektion nu, matte. Ha en bra dag allihopa!


19:10

Hej, är hemma nu efter en lååång dag! Har varit i skolan sen typ halv ett, innan det åt jag lunch med Erica på Café 15. Det var inte så gott, beställde pasta med köttfärssås men det smakade bara tomat .

Menmen, inte alltid man kan få en lyckad lunch , imorn blir bättre. Imorn är det också matdag, måste ta med något till klassen.


Facelook # 2


Facelook


True shit


Okej..

..eftersom jag inte har sovit ordentligt på en vecka så kan jag såklart inte sova! Tur att jag har sen vecka iallafall. Känns faktiskt skönt att komma tillbaka till skolan efter en vecka! Är lite hungrig nu, så ligger och funderar på vad jag ska äta för mat imorgon. Tror att det blir en sallad & en yoghurt!

Aja, godnatt igen då!


Godnatt

Godnatt finisar! Imorn ska jag till skolan för första gången på en vecka typ haha men det har hänt jävligt mycket !


Blir så irriterad..

På vissa personer ibland! Noll respekt för folket runt omkring osv. Ibland måste man faktiskt anpassa sig efter sin omgivning men vissa verkar inte fatta det.

Var i stinsen idag och hittade fina saker, bild kommer snart!


1864


Bloglovin,

Follow my blog with Bloglovin

Sthlm

På väg hem. Skriver sen hur d gick :)


Tillbaks

Sitter i bilen på väg till uppsala. Ska ha möte där, alltid lika kul? -.-
Sen tänkte jag köra en frågestund bara för att. Får se hur länge den håller på men fråga vad ni vill!

Peace


Fail

Det känns skitbra att jag ska upp klockan 6 och jag inte kan sova alls. Plus att klockan är 23.47 ! Kommer va helt död imorn.. FML

Är nån läsare vaken nu och isåfall varför? Vad brukar ni göra när ni inte kan sova?


Meckar en godnattish


Wake me up when december ends

Älskar vintern, men saknar så som det var förut. När alla var vanliga, när solen sken, när man inte dog av kyla så fort man gick utanför dörren. Saknar hur det var när jag inte kände dig. För då visste jag inte hur det var att sakna dig.


I could put you on

Godnatt


Lunchdags

Har faktiskt bara ätit en äggmacka idag och druckit lite oboy. Kanske borde fixa lite mat haha..ska höra med mamma om min kod till mitt nya bankkort har kommit än, vore nice att beställa pizza. Eller så lagar jag typ pasta eller nåt.

Får se, är så jävla lat bara. Orkar liksom inte anstränga mig..plus att det snart är middag..eller snart och snart , om några timmar .

Puss


UPDATE

Hej allihopa. Ville bara tala om att jag lever och att allt är okej för tillfället. Det har hänt en massa saker, inte så bra saker men jag kan säga att jag mår hyfsat bra. Har inte varit i skolan på två dagar men pallar inte ta upp allting just nu.

Kan säga att jag varit inblandad i ett bråk, mer pallar jag inte förklara.
Puss


Godmorgon !

Nu Sitter jag på tåget mot skolan. Har en ganska kort dag idag, slutar 11.10. Då kommer min kp och hämtar mig så åker vi och äter nånstans.

Hur ser eran dag ut idag?


Suddenly i see, this is what i wanna be.

Nytt linne , BIKBOK


Hemma igen

Hej är hemma, ska sova.
Bloggar imorn och berättar vad jag gjort.
Puss & godnatt!


Fina ord & bilder.

"Den här e från mig till er, jag bjuder på den hära

jag David Blaine'ar stället, stannar upp sen svävar.

Pausa, fyller upp golven och jag tänder till

folket som Public Enemy och Fight The Power.

F-I-L-L-E, I-S-O-N, P-E- Dubbel T -E-R, fattaré.

Tre så heta, som ni lär veta,

releasen för singeln omtalad som mellandagsrea o,

bättre tider kommer när ingen verkar veta

alla jädra solstrålar verkar flytta till Kreta.

Hänger bara med folk som går rakryggade,

jag för deras talan vissa av dem e skyggare.

Men ja'har inte glömt bort er, aldrig e ni bortglömda

jag lägger spotlighten på er som min [HighWon] tröja

Vi e all-in, re-raisa måste höja

om du känner som vi gör så måste du höja" - Ison, (För Alla Dom)

 

 

"Jag skrattar idag kanske gråter jag sen

Jag vill leva i nuet inte ångra mig sen

Så jag lever idag, idag, idag

Morgondagen är för långt bort men vi är här idag

Så jag skrattar idag kanske gråter jag sen

Jag vill leva i nuet inte ångra mig sen

Så jag lever idag, idag, idag

Morgondagen är för långt bort men vi är här idag

Så jag skrattar idag" - Ison & Fille (Jag Skrattar Idag)

 

 

"T-Centralen, 16 bast i mitten utav staden

Skapar liv i city som graffiti på fasaden

Inga tåg hem förräns 5 på morgondagen

Gömmer våran infon för kommissarien dom vill ta den

Garvar åt en tjackis, meckar en och sparar den gonattish

Kameran vakar som en paparazzi

Kickar mina rader som en gatumariachi

Spelar livets tärning och vi hoppas på en yatzy

Hinken i mitt huve börjar få mig lite kaxig

Fakka ur när vi glider skiter i babblish

Så ta plats innan dörrarna stängs

Och kom och softa på stationen där var tuggarna trängs

Snackar bänk efter bänk där var ungar har hängt

Druckit booze och kickat flum till att lungorna sprängs

Haffar guzz, jag är tung men brorsan hon är värre

Hon hjälper mig att hoppa över spärren" - Stor (Stationen)

 

 

"Eyo jag ser dom springa springa runt med kniv i hand

Jag ser hur vi hugger och vi mördar varann

Jag ser hur politikerna bygger sina namn

Genom att göra deals med sheytan och sälja oss som gram

Jag ser hur dom kämpar för att hålla oss nere

Jag ser och jag undrar är det ingen som ser de

Tänker att det alltid kommer vara likadant

Vi måste tänka efter, måste lära våra barn

Ännu en bror som dog idag

Ännu en mamma som förlorat sitt barn

Det händer hela tiden, inte svårt att bli van

Det är så vi kommer leva när vi krigar mot varann

Eyo vart tog kärleken vägen? Vart é den? Vart är den?

Vi tappa den för längesen!

Jag tycker det är sorgligt och besvärligt

För livet ska va härligt, inte fyllt med mord och hämnd!" - Jacco (Kärleken)

 


Ison & Fille - Bli min


"kom igen spela inte svår, jag vet du vill

speciellt efter jag målat en sån vacker bild

tänk dig, du å jag kan gå riktigt långt

eller så blir det bara någonting kort å gott

jag vet att ett första intryck gör allt det inget nytt

så jag maxar å hoppas att du gör det samma

i himlen kan vi bygga vårt egna slott "

 


Om livet ger dig citroner, gör någon typ av fruktig juice.

Jag gillar verkligen den här killen, okej? Men mina tankar dödar mig inifrån alltså seriöst. Jag gillar honom, men jag vet inte om jag vågar gilla honom. Förstår du mig bloggen? Att liksom, jag gillar honom men jag vet inte om jag vågar gilla honom mera än vad jag redan gör eftersom att jag är rädd för olika saker.

För det första är jag rädd att bli sårad, typ som alla tjejer. Sist jag gillade någon och släppte in den så blev jag sårad, och pallar inte med det en gång till. Och för det andra så är han alldeles för bra för mig, haha. Han är verkligen en skitsnäll kille, och jag tycker han förtjänar tusen gånger bättre.




Gått in i hjärtat ni känns i varje hjärtklapp .

Hellu. Nu har jag precis kollat klart på Honey 2, den var faktiskt ganska bra. Är ganska trött nu, så tror att jag ska gå och lägga mig snart. Saknar en viss person som fan, önskar den personen var här nu. Men man kan väl inte alltid få som man vill..
Men tror jag ska lägga mig faktiskt. Ska ta en skål med yogurt och gå upp till mitt rum och kolla på film där istället för här nere i vardagsrummet.

Hemmakväll.

Blev hemmakväll trots allt. Ganska skönt ändå att vila upp sig efter en lång skolvecka. Nästa vecka har jag ett prov som jag vet om, matteprov. Sen har jag kanske någon redovisning i svenska. Skulle tydligen hålla ett tal, hihi. Man ska ta med en bild också om något som betyder något för en.
Jag ska antingen ta med en bild på en människa som betyder oerhört mycket för mig och som är själva innebörden av kärlek för mig, eller nån fotbollsbild.  De som känner mig vet förmodligen vilken person jag menar.
Jag har precis kollat på Camp Rock 2, haha känner mig skitmobbad som kollar på en sån film men aja. Nu ska jag snart kolla på Honey 2, älskar dansfilmer!
Det blir nog så när man själv älskar dans. Hade en lista på frågor också som jag ska svara på men jag tänkte göra det i ett videoinlägg, är det okej?
Nu ska jag kolla på Honey 2, bloggar efteråt!

Kvällens alternativ:

• Åka till Uppsala och festa med Amanda.

• Hitta en fest här i Stockholm

• Filmkväll hemma.

Vad tycker ni?


Taggaaaad!

Är i skolan, väntar på att få tillbaka provresultatet från religionsprovet jag gjorde för nån vecka sen. Känns bra, hoppas jag får A igen som jag fick på det förra religionsprovet.

Senare ikväll blir det kanske Uppsala, festmode. Haha vi får se! Vad ska ni läsare göra ikväll?


Nu när du är borta behöver jag änglavakt

Godkväll. Eller vad man säger haha. Har provat kläder på mitt rum nu i typ en evighet känns det som. Snackat mycket med mamma i lur också, men nu börjar det bli dags för mig att fixa mig inför kvällen.
Hur brukar ni läsare fixa er inför natten?

Jag brukar alltid tvätta ansiktet med Neutrogena Visibly Clear. Man kan använda den som ansiktsmask eller bara som en rengörande kräm man tvättar med. Sen brukar jag också smörja in mig med en annan kräm, mot torr hud. Exakta märket vet jag inte, köpte den i Malta. Men jag brukar annars använda en från bodyshop.

Sen brukar jag borsta igenom håret och ibland platta det innan jag lägger mig, borstar tänder och sånt också såklart.

Andra småsaker jag gör är att lägga fram kläder, lägga ner allt jag ska ha i väskan och sånt.


Bilden


Stämmer som fan!

Var tvungen att ta ett litet smygfoto på en tidning idag på pendeln. Kvinnan bredvid mig hade horoskop sidan uppe och kunde bara inte motstå att ta kort för jag ville så gärna läsa mitt horoskop!

Bilden vägrar laddas upp men iallafall så står det; blandad dag eftersom du blir besviken på vissa människor men samtidigt positivt överraskad av andra.


Tillbaka från Kista.

Hej finisar. Har varit i Kista och shoppat, köpte en tröja från Gina, en adidaströja, leggings och ett linne. Gick på kanske 1000 nånting, men vad gör man inte för kläder haha.
lägger upp bilder snart.

Jensen

Är I skolan , har samhäll. Sen har jag prov, haha. Ville bara säga att jag lever iallafall . Puss!


RSS 2.0