Mer sanningar

Jag har aldrig varit så full så jag deckat
Jag vill vara lite kortare så man inte känner sig superlång i klackar men inte så kort som jag är nu
Jag känner en jätte stor press på mig själv att se bra ut
Jag önskar att jag bodde i stan
Jag är sockerberoende
Jag är långt ifrån lättirriterad, är jag sur på en kompis så är det verkligen av en anledning
Jag önskar att jag hade blåa eller gröna ögon
Jag spottar på folk som leker med andras känslor, killar som tjejer
Jag hade känslor för mitt ex i tre år
Jag älskar nagellack i klara färger
Jag drömmer aldrig mardrömmar om död etc, bara om verkliga draman om relationer till olika människor i mitt liv
Jag har fler killkompmisar än tjejkompisar
Jag har haft totalt fyra bloggar, började blogga 2009
Jag går inte ut utan parfym och deo
Jag tycker inte om fläskkött. Är inte muslim eller nåt, tycker bara inte om det.
Jag får huvudvärk skitofta
Jag saknar Playahead som fan hahah
Jag är aldrig så nervös som när jag är kär/börjar få känslor för någon
Jag ogillar att åka tunnelbana/tåg, tycker bättre om buss
Jag har svårt att lita på vuxna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0