Nu när du är borta behöver jag änglavakt

Godkväll. Eller vad man säger haha. Har provat kläder på mitt rum nu i typ en evighet känns det som. Snackat mycket med mamma i lur också, men nu börjar det bli dags för mig att fixa mig inför kvällen.
Hur brukar ni läsare fixa er inför natten?

Jag brukar alltid tvätta ansiktet med Neutrogena Visibly Clear. Man kan använda den som ansiktsmask eller bara som en rengörande kräm man tvättar med. Sen brukar jag också smörja in mig med en annan kräm, mot torr hud. Exakta märket vet jag inte, köpte den i Malta. Men jag brukar annars använda en från bodyshop.

Sen brukar jag borsta igenom håret och ibland platta det innan jag lägger mig, borstar tänder och sånt också såklart.

Andra småsaker jag gör är att lägga fram kläder, lägga ner allt jag ska ha i väskan och sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0