Ojdå

Kollade precis på bloggen , känns som jag haft sjukt dålig uppdatering.. Ska bli bättre, lovar. Just nu ligger jag i sängen och försöker tänka positivt. När blev min blogg en sån där jävla deppblogg? Blir säkert bättre till helgen. Ska till muppsala med amanda, ska kanske träffa en annan hemlig person. Ni vet, han den dära. Aa precis, han.

Ciao


-

Dampcpfittahora


Godmorgon..

Hej. Ber om ursäkt för deppinlägget jag skrev igår. Det var inte meningen att skriva ut de där, det bara blev så.

Just nu ligger jag i sängen och chillar, vaknade precis. Ska bara sminka mig och sen dra till pendeln. Ska äta innan skolan idag, har inte använt matkortet på nästan 2 veckor nu.

Aja, ha det bra!


Förlåt

Du förtjänar så mycket bättre.


-

Pallar inteeee. Ska lägga mig i sängen och gråta nu, godnatt. Hoppas allt är borta när jag vaknar imorn, pallar inte med det här.

Litar inte på kärleken längre, den har ljugit för många gånger. Killar vill inte bli tillsammans med mig, dom vill ha sex med mig . Frågan är varför jag släpper in dom. Är så fucking trött på att va en statussymbol. Skulle kunna skriva för mycket men gråter för mycket för att kunna se tangenterna på mobilen . Hejdå bloggen, sov så gott.


Världens svåraste val

Jag måste välja, och det går inte bra.


Salazar

Hej, vad gör ni? :) själv ligger jag i sängen och kollar Criminal Minds. Världens sötaste tönt ringde mig nyss och dissade mig sen för nån film. Haha nej men har inte gjort mycket alls, kollat på cm och ätit våfflor. Nu ska jag hjälpa Max med en sak.


What are you waiting for?

Hej snyggingar! Är hemma nu, har varit en rolig dag. Har dansat som fan, varit på stan lite och sen chillade jag med Max och Esteban hemma hos Esteban lite. Vi åt empanadas & pommes, skitgott! Sen har jag kollat på film , bridesmaids. Sjukt rolig film, ni borde verkligen se den!


Nu ska jag lägga ansiktsmask och fixa lite, må bäst alla fina läsare!

Bilden är från idag , på Max och Molly .


Framme i skolan

Hellu. Är framme i skolan nu, har samhällslektion. Vi jobbar med ekonomi, inte så kul men aja. Sitter i korridoren och jobbar, skönare än i klassrummet. Det fanns inga lediga grupprum så jag och Erika fick sätta oss i korridoren.

Senare har jag religion och efter det idrott. Vi ska typ dansa, yeaaah. Oroar mig inte ett dugg för det, dansen är ju det enklaste för mig inom idrotten.

Undrar vad jag ska äta till lunch idag, har ju skitlång rast så har hur mycket tid som helst.

Puss


Godnatt!


Om jag inte vaknar..


HAHAHAHHA

OMG HAHA . Hittade skitfuuuuuuula bilder på mig själv på Melikas blogg ,



Ser ni mig? HAHA.


Där ser man sofia också haha.



Folk är hjärndöda nu för tiden.

Okej, helt ärligt. Jag var nyss inloggad på Bloggerfy (en bloggsida där man liksom marknadsför sin blogg) och kollade runt på olika profiler. SKITMÅNGA (okej kanske 3 eller 4 men ändå) är sextonåriga gravida tjejer. What the fuck liksom, alltså okej hon Micah, hennes blogg vart ju väldigt stor osv, och det känns som att ända sen hon blev "känd" så börjar det komma massa randoms som också är 16 och gravida. Alltså seriöst, Micah är säääkert jättesmart,gullig, osvosv MEN hon är ingen bra förebild. I alla fall inte när det gäller graviditeter.

Om man är 16 år kan man inte ta hand om ett barn. Eller man kan, men det är inte under de bästa omständigheterna. Man har knappt nån utbildning, man kommer inte direkt få ett jobb och man är själv liten.
Nu vet jag att alla 16åriga kommer ta åt sig, men man är ändå liten. Inte så liten så man inte klarar av att laga mat, gå till skolan osv. Men man är för liten för att ha ett litet barn. När man fyller 18 och vill gå ut på krogen och festa, ska du lämna ungen då eller? När alla dina barndomsvänner tar studenten och står där, överlyckliga på flaket och festar sönder, då står du där i folkmassan med en barnvagn. Hur glad kommer du vara då?
Jag vet att alla dessa tjejer säger ; " aa men jag bryr mig inte, mitt barn är mitt allt osvosv", MEN NI KOMMER BRY ER.
Ni kanske inte gör det nu, men sen då? När ni vill träffa en ny kille, hur enkelt tror du det är som 17årig mamma att hitta en bra kille? Visst, det finns men det är svårt. Tror inte så många killar vill "dejta" en tjej som är så ung och har barn, eftersom när man väl börjar så kanske det blir svårt att ta sig ur om ni fattar hur jag menar. En brud som har barn kan man typ itne bara köra one night stand med o då kasnke inte så många som tar kontakt.
Okej, jag vet att jag fick alla killar att låta som assholes, sorry. Ni är rätt så gulliga ibland. Men ändå. Plus att det blir knas för ungen, ska du hämta hem 27 olika killar? blir skitjobbigt för bebisen.
Aja, kan bara fortsätta o fortsätta MEN pallar inte skriva. folk kommer ändå inte ändra sig , så vad ska man göra.
MEN SNÄLLA FUCKING MÄNNISKOR SKAFFA P-PILLER, KONDOMER VADSOMHELST!

nio helt random frågor.


Vad drack du senast? bubbelvatten.

Vad gjorde du igår kväll? Vet inte, kom hem och chillade & sen sov jag .

Hur många hamstrar har du haft? Inga, bara marsvin.

Kan du gå ner i spagat? Nästan, har kunnat.

Vad ska du göra i kväll? Äta, duscha, snacka i lur med josef som ska ringa om en timme & sen sova.

Senaste inköp: Vet inte.. En cola på centralen kanske?

Senaste film: Räknas Criminal Minds? Om inte så Breaking Dawn.

Vad har du i ditt fönster: Har två fönster, i det närmast sängen har jag en lampa, högtalare, en annan slags högtalare som är bärbar och typ en pepparkaksburk HAHA.

Tycker du om att cykla: Nej, ser ut som ett cp när jag cyklar. Eller jag tror det, har aldrig sett mig själv cykla.





bäääst


Saker folk inte förstår.

Ni vet citatet på min header? Det står inte där för att det är fint. Det står där för att det är så inihelvete sant. I alla fall för mig. Att existera, ja det kan vad som helst göra. En stol existerar. Men för att leva, krävs det mod dagligen.

Jag kan existera hur enkelt som helst. Inte svårt, gå upp, gå till skolan, hem, sova osv. Men att leva, att känna vissa saker, glädjas osv, det kommer inte alltid naturligt för mig. Jag kan ligga och gråta och inte vilja gå ut från min dörr för att allt känns så jävla hopplöst. Det är inte alltid så, men det händer.

Jag kan inte sova utan starka sömntabletter, annars tänker jag för mycket på annat när jag ska lägga mig. Har jag inte sömntabletterna blir det ett helvete inuti mitt huvud. Jag river upp allting, överanalyserar saker och gråter.

Jag visar inte sånt för andra utåt, jag talar inte om sånt. Det är inget jag vill tänka på . När jag sover hos andra känner jag mig lugn för en gångs skull. Dom nätterna behöver jag inte oroa mig, men tar alltid med mig tabletterna ifall att. Man vet aldrig vad som händer haha..

Jag hatar verkligen att känna så som jag gör ibland.

Men nu ska jag iallafall städa.
Pussar


18.03

Hellu, har precis ätit middag. Ska vila ett litet tag och sen ska jag städa lite, sen får vi se vad som händer , kanske åker nånstans och hittar på något. Eller så chillar jag hemma, måste iofs plugga inför matteprovet på måndag. Det förra provet gick åt helvete och det här går nog inte bättre.

Aja, har ju mina orsaker..


Åh nej ..

Hoppas att jag inte är på väg att bli sjuk nu, för det känns fan som det. Hostar sönder , känner mig hängig och har skitont i halsen. Om jag har blivit smittad av nån, då jävlar..

Nej men pallar inte bli sjuk bara, har en massa viktiga grejer nästa vecka. Matteprov på måndag, engelskaprov på onsdag och ekonomiprov på torsdag. Jobbigt läge liksooom. By the way så hittar jag inte min plattång, ångest. Aja, har jag inte hittat den inom en vecka så köper jag en ny, hade ändå tänkt göra det. Ska fan ta och kolla lite priser nu. :)


Smile


Sanningar om mig själv..

Okej, nån kommenterade och ville att jag skulle skriva sanningar om mig själv.

1. Jag kan inte kolla på skräckfilmer eller serier som handlar om mord osv utan att bli livrädd. Vågar inte lämna mitt rum efter att ha kollat på Criminal Minds, tror seriöst att jag ska bli mördad då.

2. Jag har flyttat runt en massa, bott i Uppsala, Björklinge, Enköping, Mexico osv. Vissa ställen för att jag ville osv, flyttat m familjen och andra för att soc ville det.

3. Jag hatar att gråta framför folk. Jag brukar försöka hålla det inom mig och sen gråta när de inte ser mig, typ när jag är ensam i mitt rum.


4. Jag älskar tecknade filmer, Dumma Mej och Hitta Nemo är två av mina absoluta favoritfilmer!

5. När jag var liten hade jag glasögon, skitfult. Hatade att ha dom, haha.

6. Jag vill tatuera in " jag skrattar idag " på handleden.

7. Jag älskar piggelin, det är min favoritglass.

8. Jag uppfattas ofta som kaxig och otrevlig när jag först träffar folk, men det är bara för att jag är nervös. När jag blir nervös blir jag ofta lite kaxig, men det är inget att ta åt sig av. :)

9. Jag äter jätteonyttigt. Älskar chips, cola, hamburgare, ALLT. Har massa smör/olja i min mat. Älskar socker. Kan fan inte äta nyttigt, det är för tråkigt för mig.

10. Jag hatar att duscha. Badar hellre i badkar haha, så mycket skönare. Kan ju duscha om jag måste men helst badkar!

Hoppas du fick reda på lite mer om mig annars så är det bara att fråga i en kommentar! Puss


Kom precis hem

& nu chillar jag galet i sängen. Ganska nice faktiskt. Imorgon har jag idrott, soft. Vi ska ha dans. Vad mer händer imorgon, vet faktiskt inte. Kanske träffar Amanda och Sofia. Får se, haha. Annars blire väl hemmakväll med film :)

Vad ska ni läsare göra i helgen?


Godmorgon!

Ska rulla mot tåget, ha en bra dag allihopa! :*


Back at home

Ska slagga, puss&hej


Träning

..snart. Klockan åtta i stindens Friskis & Svettis , då kör vi järnet. Eller nåt liknande. Senare ikväll ska jag snacka med mami om mitt nya bankkort osv. Ska också ringa hjärtis men det blir ikväll innan jag ska sova. Ska jag kolla på Gossip Girl eller Criminal Minds ikväll? Älskar GG, men har ju sett allt redan.. Blir ju tråkigt i längden, speciellt eftersom jag tänkt ha gossipgirlmaraton med några vänner snart. Men blir ju så himla rädd av Criminal Minds, även fast det slutar bra. Fattar inte hur Alexandra kan somna till det, hon är sjuk i huvudet. Nej vet ni vad bebisar?

Måste byta om nu, ciao!


Hej


Just nu :

Chilling hemma :) family guy och kakor , snart blir det middag! Lasagne, fett nice!
Senare ska jag köra badminton, skönt att ta ut allt i sporten.

Puss


Coachtid.

Sitter i skolan, har coachtid. Vi pratar om studieteknik.
Vad är erat bästa studietips?


Dagens


Guess what ?

Kan fan inte sova. Ååååååååh. Kommer få damputbrott snart.

Får väl lyssna på musik ett tag och se om det hjälper. Vad brukar ni göra när ni inte kan sova ? :*


Pluggat klart..

Nu blire sängen..


Flashbacks.

Alla i hela skolan gick och pratade om att en ny kille hade börjat i skolan, R. Jag hade ännu inte sett honom, men en dag när vi satt på lektion kollade jag ut genom fönstret, och där gick han. Förmodligen det vackraste jag sett då. Så fin. Så unik. Jag ville ha dig. Jag visste det direkt. Det kändes liksom i hjärtat.





Blev hjälplöst förälskad, obeskrivligt tagen, som om jag låg ner på marken och blev slagen. Som att svimma från en bergstopp utan svindeln. Tappade hjärtat i knät. Kunde inte tänka logiskt eller sunt, och för varje sekund som du inte fanns blev det tung. Det spelade ingen roll vad jag skrev, du hade inte fastnat än, inte fattat än. Vilken kärlek som fanns att bara hämta hem. Jag gav aldrig upp dig när du försvann, långa dagar blev till nätter för att sen bli till ett år. Det var så längesen. Men du finns där än. Varje gång är som den första vi sågs, även om det är över nu. Allting har förändrats, men du finns kvar. Allt var svävande, men nu så ser jag klart.


image description





Oh mamma sa

Oh mamma sa, oh mamma sa
Jag var ett trubbelbarn
Får nog hassla hela veckan och dan, hela veckan och dan, hela veckan och dan

Sena nätter och stökiga dar,
Föräldramöte och socsamtal,
o jag hörde vad dom sa, han är från andra sidan stan
ja visst han är nog ett trubbelbarn

oh jag minns det så sjukt bra,
så jag lutar mig tillbaks och tar ett djupt andetag
för motgångar har nog varit som en vardagsmat
för farsan satt, o mamma jobba hela dan

Var nog tretton när jag första gången mecka afghan
medans aina stod i hörnet och hade span
och jag minns det som igår och jag minns det som idag,
så jag minns nog vad min mamma sa

oh mamma sa,
jag var ett trubbelbarn,
får nog hassla hela veckan och dan, hela veckan och dan, hela veckan och dan

oh mamma sa,
jag var ett trubbelbarn,
får nog hassla hela veckan och dan, hela veckan och dan, hela veckan och dan

Så med åren så lärde jag mig mer,
tretton bast ja då började min pubertet
busig som fan, hela orten ja dom vet,
att jag var den som var galnast i vårt kvarter

Men jag har sett de och hört de och lärt mig
mina drömmar har fött mig och bärt mig
min hårda attityd kommer alltid finnas kvar,
o mamma sa, ja hon sa jag var ett trubbelbarn

Låt mig glömma alla motgångar och krav,
låt mig få känna mig fri för en dag
oh jag minns det som igår, och jag minns det som idag
så jag minns nog vad min mamma sa


oh mamma sa,
jag var ett trubbelbarn,
får nog hassla hela veckan och dan, hela veckan och dan, hela veckan och dan

oh mamma sa,
jag var ett trubbelbarn,
får nog hassla hela veckan och dan, hela veckan och dan, hela veckan och dan

Jag minns nog vad mamma sa,
hon sa jag var ett trubbelbarn
från att hassla hela veckan o dan
och polisen har span men jag börjar bli van

Jag minns nog vad mamma sa,
hon sa jag var ett trubbelbarn
från att hassla hela veckan o dan
och polisen har span men jag börjar bli van

oh mamma sa,
jag var ett trubbelbarn,
får nog hassla hela veckan och dan, hela veckan och dan, hela veckan och dan

oh mamma sa,
jag var ett trubbelbarn,
får nog hassla hela veckan och dan, hela veckan och dan, hela veckan och dan










Hela kvällen vi gendish

Tisdag. Har inte gjort något speciellt alls, som vanligt haha. Dom här dagarna asso, pallar inte ens snacka om dom. Knas på riktigt, det roliga är att ingen märker hihi.

Okej ska inte försäga mig nu, man vet aldrig vem som läser bloggen. Nej men allvarligt, de här dagarna har varit lite fram & tillbaks. Imorgon har jag en engelska redovisning som jag inte ens har börjat skriva, jag har bupmöte & jag ska till tandläkaren. Kul va?
Eller inte. Nej men ska till bup för att fixa min sömnmedicin, den jag har nu funkar typ inte så har sovit jättedåligt de senaste dagarna..Har liksom somnat vid 4 tiden på morgonen, och om jag ska upp kl 6 på morgonen så funkar det liksom inte.
Förresten! Criminal Minds, brukar ni kolla på det?! Jag har aldrig kollat på det, kanske något enstaka avsnitt men aldrig riktigt följt det, har aldrig tyckt om såna program, blir ju bara rädd för sånt hihi. Men iallafall, nu för några dagar sen så satt jag i Alexandras rum och kollade med henne, och fastnade helt! Det är ju för fan skitbra, älskar den serien nu typ.
Okej, jag kan iofs inte ens kolla på ett enda avsnitt själv utan att bli livrädd, men ändå! Det är skitbraaaaaaaaa. Alla ni måste börja kolla på det, allvarligt. Ska beställa alla säsonger spikat!
Nej, nu tror jag att jag måste börja skriva på min redovisning..eller iallafall försöka börja.
puss

Bilder

Finns så många mer, och videos men orkar inte ladda upp allt just nu. Det kommer senare ikväll, jag lovar.
Gedi Gedz körde sin grej. Daniel Dacosta i bakgrunden.



I-Smile ifrån Slag Från Hjärtat.


DJ Black Moose .




jag innan vi drog hemifrån



jag och Sofia på plats! Dålig bild pga dåligt ljus o ingen blixt men aja ni ser lite.




Releasefest @ KFUMgården, Kista.

Igår var en riktigt tung kväll. Den börjar med att jag sitter framför facebook och ser ett event, en releasefest i Kista för en musikvideo + en låt. Så jag visar sidan för en tjejkompis, hon säger att hon är på. Vi börjar fixa oss, chillar lite o sen drar vi till KFUMgården i Kista, på vägen in stöter vi på Sofia och Mohammed. Vi drar till gallerian, Sofia o Mohammed åt, sen taggade vi tillbaks till gården. Chillade ett tag, DJ Black Moose var dj, ni vet Ken Rings DJ?
Dansade söönder mig, jag och Sofia hypade som fan vilket va nice eftersom att ingen annan gjorde det haha. Publiken var verkligen keff enligt mig, när jag går ut eller går på konserter så hypar jag sönder, även om jag aldrig sett människan förr. Det handlar om att visa att man uppskattar dens musik, att man diggar det liksom och det gör jag till 100%. Det är samma om jag dansar, jag vill att dom ska hypa sönder och skrika och vara taggade, inte stå tysta o stirra.
Iallafall, jag o Sofia va galna, fuckade ur, skrek, sjöng med och allt. Sen efter alla hade uppträtt drog vi ut, träffade på Gedz, Daniel, Sam, Malcom B och nåra andra, chillade ett tag och drog sen hem. Bilder och videos kommer upp snart.

Hej

Jag kan inte sova.


Fuck off

bild; igår, min chailatte .


Örfila dig själv

Hellu bloggen. Gick upp 9 idag, wihu. Blir hämtad halv 12, sen ska jag dra och äta lunch och sen blir jag skjutsad till skolan - så jävla skönt. Har bara två lektioner - samhäll och engelska. Sen ska jag ringa Amanda, träffa henne och Sofia om Sofia också kan.
Sen ska jag hemåt, måste plugga inför religionsprovet imorn. Har faktiskt inte gjort det alls, tänkte göra det igår men hann inte. Men aja, det gick skitbra sist, och det kommer gå skitbra nu. Är inte så orolig faktiskt, religion är enkelt.
Gammal men aa, inspelad utanför min skola och typ halva klassen är med haha.

Jag lever för det här

Facebook


Ligger i sängen

Utan hjärtis..vill ha honom här haha! Och nej, SLUTA kommentera och fråga vem det är. Tänker inte berätta det, i alla fall inte än.

Han somnade tidigt idag, så känner mig ensam. Nej men saknar hans sms.. Aja, ska väl också sova snart, ska bara borsta tänderna typ. Får skjuts imorn till skolan , bortskämd? Nej men pallar inte ta tåget haha, alltid nice med skjuts.

Ska ringa bästis nu, puss


ta mig härifrån

Hej bloggen. Idag åkte jag till skolan, efter det åkte jag hem till Sofia i Alvik, Amanda var också där. Sofia gjorde mat och så, och sen drog vi till Jonas.
Bloggar mer sen, puss

Update

Är i Alvik, ska träffa Amanda och Sofia :)


Nåt hände..

Jag blev rosa på väg till skolan! Hahah nej men behövde något att göra medans jag är på tåget.. Det har inte åkt från uppsala än men det ska göra det typ om en min. Igår va jag i skolan , G följde med från Uppsala . Sen ragga vi till stan, ja köpte ett nytt skal till mobilen o sen drog vi hem. Jag snacka m hjärtis i luren på vägen hem också, mys. Nu åkte tåget , vi ses i Stockholm !


Uppsala.

Hellu bloggen, är i uppsala nu. Kom hit, åt lite o va sen ute m G en stund. bloggar mer imorn, puss

Morgondagens planer

Gå upp klockan 9. Duscha. Fixa mig o så. Har möte kl 11. Ta mig till skolan som börjar 13.45, sen åker hem när jag slutar. Äta. Städa. Träna. Blogga. Facebook. Sova.
Faaaast, dagarna brukar aldrig bli som jag vill. Så vi får väl se hur imorn ser ut.
Peace.

Vart försvann du?

Som du beter dig nu, vem har du blivit?
Inte den killen som jag delade mitt liv med
Men skitsamma, han är borta föralltid
Ingenting att minnas, bara att tiden var fantastisk
Jag saknar dig som fan men jag vet att detta är slutet
Försöker se framåt men lever i nuet
Jag trodde du var äkta, men vafan får man tillbaks,
ett stort jävla svek och din kärlek blev till hat
Trött på alla myter, sagor om lyckan
Finns det någon gud så var i helvete är han?
Två år av livet har passerat med dig
Du vet, du var den enda som någonsin har älskat mig
Jag försöker att glömma men det går inte så bra
Men fuck allting som hände, det var ingenting att ha
Nu hatar jag kärlek och jag ska aldrig falla dit
För jag älskar dig på riktigt och du var mitt allt, mitt liv

Allt vi hade det är borta, måste vandra iväg
Fan smärtan är oändlig, jag kan inte stanna här
Allt vi hade det är borta, måste vandra iväg
Fan smärtan är oändlig, jag kan inte stanna här

Nu kan jag sluta hoppas, han var allt men det förändrades
Han högg mig rakt i hjärtat, ingen fatta hur det kändes
Jag skiter i allt du är, jag skiter i vem du är nu
En miljon vackra ord men allting dog ut
Jag älskar dig på riktigt och jag lovar det känns
Men utan dig i livet, var kommer jag hamna?
Om du inte bryr dig ska jag fan göra detsamma
Allt vi var va skit, jag kände dig aldrig

Du såg mitt innersta, nu finns jag fan inte kvar...



Fyfan, kommer aldrig palla.

Hatar att snacka framför folk. Jag vet att jag kan det, jag vet att jag kan snacka, jag vet att jag är skitduktig. Jag kan, bara jag hittar styrkan till att göra det. Som förra året, hade precis börjat i USD, vi hade debatt. Jag snackade sönder mig, jag vet att jag gjorde jävligt bra ifrån mig, fick MVG på den muntliga delen av det arbetet. Folk har sagt flera gånger hur duktig jag var den gången, men ingen vet hur mycket det kostade mig. Jag typ darrade hela tiden, efteråt ville jag spy. Höll på att börja gråta precis innan jag skulle ställa mig upp och börja snacka.

Jag hatar att snacka framför en hel klass. Tycker inte ens om att ha redovisningar framför mina vänner. Vet inte varför, jag gillar bara inte att göra det. Mår illa redan nu, vill inteeeeee..varför måste vi ha så många redovisningar?!
Typiskt att jensen av alla skolor ska ha det.



Back at home.

Kom precis hem från gymmet, känner mig bäst just nu. Åt lite carbonara nyss också, nice. Resten av kvällen lär spenderas med skrivblocket och en bok. Hello monolog. Såg lite roliga saker på facebook nu också, hur orkar folk? Var bara nöjd och håll käften.

Här kommer trailern till filmen Shoo Bre, enjoy!

Vad händer cooling?

Neee, inget själv tack för att du fråga :) Haha driver med er, brukar inte snacka med mig själv. Gör min läääxa..alltså min monolog. Eller alltså..håller på att ta reda på vad en monolog är. Dani hjälper mig. Coolt va?
Laddar också ner lite musik.
Nu ska jag träna m elin!
Puss

Vet ni vad jag hatar?

Precis innan man har prov/redovisningar osv och folk sitter och säger; "Ååååh, jag är så jääävla dålig på det här, kommer faila, kommer få underkänt osvosv."

Seriously, varför säga så? Helt onödigt ju. Antingen så säger ni så för att ni vet att ni själva har råpluggat och ingen annan har gjort det och ni tror att de kommer dissa er om ni erkänner att ni pluggar osv. För det första, vad är det för vänner som dissar er för att ni förbereder er och pluggar? Då är det bara att kasta de vännerna, det där är inget att ha.

Var stolta om ni är duktiga i skolan, skäms inte?

Och om man säger att man är dålig för att man inte har pluggat? Då är det bara synd om dig själv, skyll dig själv haha. Om du vet att du har en inlämning och du lämnar den tills sista dagen så borde du kanske tänkt lite längre? Sitt inte och gråt i korridoren då, rätt åt dig om du får ig/f.

Liksom, jag pallar inte plugga så jag äter pepparkakor istället. Hur smart är det på en skala från ett till tio? Men jag tänker inte heller klaga imorn, dels för att jag vet att jag ska plugga ikväll, och dels för att jag inte är sån.


Det går inte..

Jag kommer inte igång. Finns alldeles för mycket jag skulle kunna skriva om när det gäller min monolog, hela boken är fylld med händelser men jag kommer inte igång. Vet inte varför, fastnar i mina egna tankar om hår, naglar, vad jag ska äta till lunch imorn och annat onödigt..
Åh, orkar inte. Ska träna idag också, med Elin.
JÄVLAHELVETESMONOLOG! Jag orkar inte, kanske bara improviserar. Ingen vet ändå vad min bok handlar om..Nej, kommer få IG/F om jag gör så. Ni anar inte vilken prestationsångest jag kan få ibland..Speciellt när det gäller Samhäll/SO och svenska som jag ALLTID haft MVG/A i. Kan inte göra fel i de ämnena, eller jag får inte göra fel i de ämnena. Nej, det här hjälper fan inte. Tror att jag åker till uppsala nästa vecka o sover där.
Behöver det, komma bort lite. Enköping också kanske. Vem vet vart jag hamnar haha.
Aja nu ska jag försöka komma igång med monologen..

Jag älskar gossip girl.


Whoever said money doesn’t buy happiness doesn’t know where to shop.

Hellu. Ska fixa lite designgrejer nu, så om det ser konstigt ut så vet ni varför!
peace!

Pluggdag.

Idag blir det spikat pluggdag! Har religionsprov på fredag, och monolog redovisning IMORGON. Okej, panik. Har inte ens börjat med den, men har lätt för svenska så det går säkert bra ändå.

Yellow model chick, yellow bottle sipping

Hej, kom precis hem från skolan. Vi hade religion, samhäll, och dans. Skitkul på dansen faktiskt, körde street o gjorde egna danser. Blev inte sååå bra kanske men ändå kul.
Aja, pallar inte skriva mera, är typ död.

Allting är svårt innan det är enkelt.

Nu ska jag duscha, kolla på gossip girl o sen söööva. Ska ta 07 tåget imorn sabbi om du läser detta.
imorn ska jag äta pizza till lunch med tjejerna, och vi har dans.

PEACE BITCHES




sofie o hennes ugglor hälsar godnatt!

Om livet ger dig citroner, gör någon typ av fruktig juice.

Det här inlägget är fullt av bilder, fina bilder, roliga bilder, awesome bilder. Nej men lite allt möjligt som jag fastnat för.

puss.

Mamma.

Jag älskar dig mamma. Vad som än händer, så älskar jag alltid dig. Min kärlek till dig kommer aldrig försvinna, du är hela min värld.



Friskis o Svettis

Träning. Kom precis hem ifrån den, var på friskis i Stinsen. Nu är jag hemma, och ska duscha och decka i sängen.

Blev ingen träning igår

Istället blev det facebookkonversationer med folk ifrån klassen haha..Dumma Martina, hon fuckade min status o sen bjöd alla bara in sig från ingenstans jävla åsnor. Men aja, skit i. Idag har jag engelska och samhäll, hoppas d blir kul. Har kommit på en sak, jag tar aldrig med mig böcker till skolan, bara block, penna, kalender. Men idag eftersom jag ändå ska bli hämtad efter skolan så ska jag ta med mig samhällsboken.
Såååå, jag & sabina åker nog karlberg vägen idag, eftersom vi ska köpa en latte påvägen till skolan. Tror jag, beror helt på Sabbi.
aja, ska dra snart, lektionerna väntar! -.-'

A


Träning!

Ska dra till SATS nu snart med Sofie!
peace

You know what?



Naglar!

Hej finisar! Tänkte köra ett litet inlägg om naglar, för jag älskar att hålla på med naglar och så. Däremot så gör jag nästan aldrig det själv eftersom jag alltid glömmer bort o så, men ska försöka bli bättre. Men här kommer lite tips om nagelvård eller vad man ska säga.
  • Använda handkräm, eller någon nagellotion som tex finns att köpa på Nagelhuset.
  • När man tar bort nagellack, så är det bättre att använda mild aceton. Det är mycket bättre för naglarna än den vanliga, det är bara att fråga när man köper aceton vart den mildare finns.
  • Nagelfilarna av sandpapper är bättre än de i stål. Mycket bättre, tänk på det.
  • Baslack! Innan du lackar dina naglar är det väldigt viktigt att applicera ett bra baslack, det jämnar ut ojämnheter i nageln, skyddar mot missfärgningar (som ofta kommer från mörka lack) och gör dessutom att din manikyr håller längre och bättre.
  • Nagelborste. Hahah, det är skitsmart!
Sen kan man ju välja att fixa sina naglar hur man vill, fransk manikyr, blingbling, enkelt och enfärgat, tema..man kan göra vad som helst.

Man kan tex köpa såt här glitter och lägga på naglarna, tex på tipparna. Blir skitsnyggt!
Nagelfolie, man kan göra en massa snygga grejer med det också!
Pallar inte skriva mer om naglar men kanske gör det senare.
pusseeen

"Man är alltid så lycklig eller olycklig som man tror." - Drottning Kristina

Onsdag. Idag gick jag upp 7, kändes underbart, värsta sovmorgonen! Haha nej men tog 22 tåget med Sabina och Sonja, sen hade vi skola. Första lektionen var coachtid (på jensen har man inte "mentorer", det heter coach istället haha..) och sen hade vi engelska och sist matte. Höll på att dö av hunger sista lektionen, seriöst ni anar inte. Var så himla hungrig, fick tårar i ögonen och allting.
Så jag och Sabina gick till Hemköp, där köpte jag en sallad. Sen kom jag på att jag inte skulle kunna äta salladen förrens jag var på pendeln, så behövde något mer akut. Såg en korvkiosk, HAHA så det blev en korv.
Sen tog vi bussen till Fridhemsplan, Sabina köpte sin Vanilla Latte och sen drog vi till pendeln.
Kom hem lite innan 2, var så jävla trött. Planerade lite inför morgondagen, och sen inte gjort något. Pluggat typ.
Nu är klockan 16, och jag funderar på att dra till Silverdals återträff som börjar om en halvtimme. Men vet inte, vet inte om jag pallar. Är så jävla osäker..Har så mkt att göra egentligen, aja men ändå jävligt trevligt att dra dit.
20 minuter tills den börjar. Förmodligen drar jag inte dit. Pallar inte, har faktiskt ingen lust alls.
Aja, vad ska man göra. Jag ska i alla fall börja på min monolog, plugga lite religion och fortsätta smsa A.

Monday

Måndag. Början på veckan, förhoppningsvis en bra vecka. Idag började jag 8 nånting, kom lite försent. Hade svenska och matte, och slutade klockan 11. Gick och köpte en fet sallad och åkte hem. Sen har jag inte gjort något alls, ska äta middag snart. Shit, kollade precis ut genom mitt fönster och såg att det är kolsvart ute, hur fan kan det vara så mörkt?! När hände det här, det ser fan ut som klockan är 11 på natten men den är bara halv fem..riksknas, snart kommer snön också. -.-'
Jag älskar vintern faktiskt, men hatar kyla? Fråga inte ens hur det går ihop haha. Ska städa, sen kanske åker och tränar..får se om jag orkar. Skrivit färdigt min krönika nu också, duktigt.
Oj, glömde bort att jag bloggade! Hihi, nejmen nu ska jag äta.
puss

Kärlek



Real är väl lite gulliga trots allt!

Det står Forza Cassano på deras tröjor, Cassano spelade ju som sagt i Real Madrid förut så gulligt av dom att hedra honom såhär.



hihi


äääntligen hemma.

ska lägga mig snart, skriver imorn.

dont ask why


förresten..

Minns ni inlägget där jag skrev om en ring? Nån undrade om jag hade förlovat mig HAHAHA..Nej det har jag inte. Fick en vänskapsring av chekkis. Puss

Vet ni vad?

Adda mig på skype, kör det istället för frågestund! bboniitah @ skype!

When it doesn't rain it pours.

Låttext som rubrik, alltid lika nice. Har inte gjort ett skit idag, eller jo fast det har jag redan skrivit om. Nu ska jag bara tvätta bort det lilla smink jag har på mig idag (mascara) och sen lägga mig tror jag. Ska faktiskt upp tidigt o åka till flygplatsen. Saaaknar att snacka med A jättemycket. Nej ni får inte veta vem A är , bara för ni kommer bara sprida rykten och snacka skit. Dumma bloggläsare, varför är ni så avundsjuka och fittiga för?! Aja, vad ska man göra? Haha ni anar inte hur skumt det börjar kännas att blogga med långa naglar, min tumnagel är längst och typ handikappar mig för kan inte använda den till ngt alls. Blir knas när man skriver på luren. Fast nu skriver jag ju faktiskt ifrån datan, men blir knas ändå. Iallafall..middag vart BK, lika gött som i sverige kan jag lova haha. Sen tääänkte jag skypa m någon men nejnej det vart inte så, matti va inte inloggad :( fett synd. Imorn är jag heemmaaaa, imorn kan jag messaaa, imorn ska jag ringa A och tvinga honom att snacka m mig tills jag somnar. Kanske. Om jag vågar. Haha! Som Amina säger, måste sluta vara så feg när det gäller killar. Men wtf, är inte feg, blir bara lite dum av sånt här. Hihi, fin kille = blyg chey. Är inte det normalt elläääh? Fuuuck vet jag bre, sån jag är iallafall. Kan inte hjälpa det, om jag träffar killes föräldrar, syskon, blir gullegull direeekt hahah och skitnervös, blyg o allt. Thats me haha.. aja, ska väl logga..skriver kanske lite mer senare, vem vet. Om inte så bloggar jag förmodligen imorn när jag ÄR HEMMA I SVERIGE! Puss på rumpan!

för mig är du nummer 1


läsarfrågor

Vrf knr du så många artister osv?? O vad hände med din förra blogg?/ J
Hej, haha. Jo, varför jag känner artister, nja vet inte. Dels genom familj (latinos känner varandra haha) och dels genom att jag försöker vara insatt, lyssnar mkt på nyaåtar/album, skriver till artisterna o berömmer, går alltid fram och hälsar på spelningar eller om jag ser de. Förtydligar lite - ser jag tex STOR på stan och ser att han verkar upptagen, att han snackar i lur osv så går jag inte direkt fram ocb skriker. Jag snackar m dom när dom har tid haha inge stalkande..vad mer..haha är cool och alla vill känna mig ya knoooow..ne driver :D Sen vad som hände med min andra blogg..har haft skitmånga men du menar den senaste tror jag. Den blev nedstängd av blogg.se eftersom en viss person tyckte att jag var för utmanande och plus att en tjej som bråkade m mig via bloggen anmälde det till blogg.se haha.


Men anyway, nu har jag precis plattat håret o ligger i hotellsängen..fett skönt. Deckade fint här för en stund sen. Aja jalla ska göra ngt m min tid här haha, puss

"When a girl says I'm done, it usually means fight for me. " - Tyga

Hej allihopa! Nu är jag tillbaka från Camp Nou. Åkte dit, var inne i museet, kollade runt och köpte lite saker. Ni ska få se bilder på allt när jag är i Sverige. Iallafall, sen gick vi och åt lunch på ett skitbra ställe och nu chillar jag i hotellet. Tänkte på en sak, hur många av er läsare vill ha barn när ni blir äldre? Jag vet att jag vill ha typ 2 -3 barn tror jag haha. Helst 2 killar och en tjej, så tänker jag nu iaf. Vill ni ha barn, hur många? Skitfina namn som jag kanske kommer att döpa mina barn till är; Nicolas och Mireya. Aja ska sova en stund är helt sluut. Adios folket! :*

-

Godmorgon alla fina läsare! Jag vaknade för nån timme sen men har bara degat i sängen, fett skönt. Ska väl gå upp snart, klä på mig o fixa mig. Sen ska jag äta frulle o sen drar jag ut så snabbt som möjligt till Camp Nou. Vill hinna kolla runt där, fota lite o så. Sen kanske shoppa lite,får se. Nu börjar jag faktiskt sakna sverige o mina bebisar. När jag kommer hem ska jag spikat träffa Cindyboo, o sen ordna upp med fryshuset. Pussen

ta inga beslut när du är arg, och lova aldrig nånting när du är lycklig.


rumors are carried by haters, spread by fools and accepted by idiots.

Haha jag PALLAR inte vissa folk, så omogna. Folk som snackar skit om mig och försöker få mig att se ut som en orre,slampa eller vad man nu vill kalla det. "Du leker ball för du har kändisvänner, gå knulla STOR osvosv" . Sen går de själva och tofflar efter samma kändisar , bloggar om dom, lägger till på fb och försöker leka balla. Palla avundsjuka, var glada för varandras skull. Sluta hataaa, visa kärlek. Fick höra av en nära vän att hon hört av uppsalabarn att jag hade varit på Emilio ifrån Gpunkten. Det är så töntigt så det finns inte. Den gången som hon hade hört talas om var på midsommarlatino 2011 . Vi snackade lite och sen va det inget mer med det, palla sprida rykten. Aja orkar inte lägga min tid på barngrejer, cachai? Puss

back @ barcelona

Hej bloggen, nu är vi i Barcelona igen. Gick upp typ halv 9, åt frukost på hotellet och sen fixa mig, duschade o sminkade mig. Sen gick jag ut, köpte en parfym till och ssn åt på pizzahut. Sen åkte bussen till barcelona. Så nu är jag hotellet i barca, och kollar på 2 & en halv män. Senare ska jag ut och äta och imorn blir det en tripp till camp nou! Ciao!

ajuste..

Älskar dig mitt hjärta. Tack för ringen, du och jag baby.

ajuste..

Älskar dig mitt hjärta. Tack för ringen, du och jag baby.

nattinatti!

Godnatt Sverige, nu ska jag sova. M, om du läser detta - te amo. Godnatt, sov så gott!

love


fula bilder men pallar ej bry mig


lalalal


hiss & diss

Lak shoooo.har tråkigt så tänkte köra en hiss&diss! HISS: - Länder som Andorra, hela landet är taxfree så allt är billigare! - Söta killar som jobbar på spa. Alltid kul med ögongodis. - Mina killkompisar. Så sköna grabbar! Bara kärlek haha. - Att det snart är jul & nyår! Älska vintern hihi! - Mamma! <3 DISS - att sl kmr fuckas pga vintern :( - Regn, hata regn! - fakeass bitches.

hellu

Hej bloggen, sorry för kass uppdatering (igen) men som ni vet är jag inte i sverige. Nu har jag fixat internet på hotellet men lite ddrygt att blogga från luren. Jag lovar att jag ska bättra mig! Har varit i Barcelona sen i söndags, blev en snabb tripp till andorra också där jag har shoppat lite saker oxå. Skal till iphonen som ska komma vilken dag som helst, parfymer osv. Imorn ska jag shoppa en till parfym och en jacka kanske. Får se :) iallafall, hur har ni haft det? Regnigt, varmt, kallt? Älskar er, ciao!

RSS 2.0