Frågor del 1.


Vad har du för ögonfärg?

Bruna och tråkiga haha. 
Hur lång är du?
Jag är 1,57, hihi kortis.

Hur tog du dig upp från det du var med om?

Kämpade, tog hjälp av andra. Min underbara mamma som alltid backat mig till 100. Vänner, BUP. Det är väl det haha.

vad använder du för smink?

Ganska standard, H&M puder, en eyeliner från Maybelline, och sen nån mascara. Har ett antal olika ögonskuggor också, från allt möjligt.

Vilken skola går du på, och vilken linje?

Jensen Västra, sambeteende.

Var brukar du köpa dina kläder ?

Olika, Preppy Fit, Gina, bikbok, h&m.

Hur gör du när du känner dig deppig , har du något tips?

Gråta, haha. Det hjälper alltid i längden. Sen kanske berätta för mamma, eller nån annan som man kan snacka med.

 

 

 

Vad är din favoritfilm?

Vet inte haha, Sin Nombre. Allt tecknat. Dumma mej. Hitta Nemo. Sånt som får mig att le.

Var spelar du in din musik?

Jag spelar in min musik hemma eftersom jag för några år sedan fick en studiomick samt andra prylar till att kunna spela in hemma.

Har du hårförlängning?

Nej, det är mitt eget.

Hur hanterar du folk som är avundsjuka och sprider rykten?

Jag ignorerar dom om det är folk jag inte känner, är det folk jag känner så snackar jag med dom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0