Frågor del 2.

Vad vill du bli eller arbeta med i framtiden?
Jag vill bli antingen psykolog, socionom eller nåt annat när man jobbar med ungdomar tror jag.
Vad har hänt i ditt liv om fem år?
Haha läs bloggen så får du veta det om fem år? Nej, jag vet inte faktiskt. Svårt att veta. Massor hoppas jag.
Är du kär?
Vet inte haha. Kanske, kanske inte.
Pojkvän?
Nepp.
Hur ser/är din drömkille? Det vet jag när jag träffar honom. Nästan genomsnäll, samma humor som mig haha, fina ögon, lite längre än mig så jag kan ha klackar haha. Nån som förstår mig, som inte har så många krav. Hatar när killar ska hålla på och tönta sig om att man inte "får" umgås med sina killkompisar eller sova hos dom osv. Alltså visst, jag skulle säkert också bli sur om min kille skulle sova hos en annan tjej bara dom två. Men om det är typ 5 pers som ska sova hos den tjejen så hade jag inte brytt mig. Blir så jävla irriterad på killar som tror att dom kan bestämma sånt. Alltså om jag och några vänner har bestämt att vi ska sova hos en killkompis så gör jag det, det behöver ju inte killen egentligen oroa sig för eftersom jag är ju redan tillsammans med honom. Vad ska han oroa sig för, varför skulle jag bli tillsammans med nån och sen vara otrogen, då behöver man ju inte ens bli tillsammans. Om ni fattar hur jag tänker, haha.
Hur går kärleken?
Komplicerat, vet inte. Upp & ner, eller vet inte ska inte säga för mycket haha.
Vad gör dig riktigt lycklig och glad?
Riktigt mycket alkohol. Nej, driver bara. Vad som gör mig lycklig och glad? Mamma, pappa. Mina syskon. Sonja, Sabina, Karoline i skolan. Amanda. Stockholm på sommaren. Stockholm på vintern. Älskar Stockholm helt enkelt. Jordgubbar. Kladdkaka. Sol, sommar. Att vara på en strand med vänner. Sitta på en balkong på en sommarkväll med en cigg i ena handen och en cider i andra. Hundvalpar, älskar hundvalpar. Musik. USA. Faster Inga. Cola. Att dansa. Nya kläder. Kläder överhuvudtaget. Och skor!
Finns så mycket mer men det blir för mycket haha.
När grät du senast?
Igår, var inte på så bra humör då haha.
Vad tänder du på hos en kille?
Ögonen, leendet..klädstilen. 
Vad är viktigast hos en vän för dig?
Tilliten, ärlighet, typ det. Att den accepterar mig för hur jag är.
Vill du ha barn?
Jaaaaaaaaa. Haha utan att överdriva, vill typ ha en bebis nu! Dom är så söta. Men jag tänker ju inte skaffa barn nu haha, det blir ju senare såklart.
Vem/vilka är din bästakompisar?
Amanda och Tim, utan tvekan. Sen finns det folk som jag står jättejättenära nästan som bästa vänner.
Finns det någon del av kroppen som du ogillar?
Ja, det finns det väl på alla. Jag brukar känna mig tjock ibland, ogillar min näsa bla.
Jag är nyfiken på hur lång du är och hur mycket du väger?
Jag är runt 1,57, vet faktiskt itne hur mycket jag väger, sist jag vägde mig var hos bup för länge sen.
Skulle du klätt dig likadant även om du hade en ”klumpigare” kropp?
Haha tycker inte jag klär mig speciellt eller nåt, men ja det hoppas jag eftersom jag gillar min klädstil? Men alltså om jag hade varit större, alltså tjockare så hade jag kanske inte klätt mig i tex jättetighta kläder så det såg fult ut.
Är du väldigt hälsosam eller har du bara bra ämnesomsättning?
Jag är inte särskilt hälsosam och jag vet inte vad ämnesomsättning är så jag vet inte haha.
Vad äter du och vad tränar du?
Jag tränar nästan inte alls, har inte tränat ordentligt på hur länge som helst, jag äter vad jag vill och när jag vill.
Hur gör du för att vara så himla söt alltid?
Varje morgon brukar jag.. Nej driveeeeeeeer, tack sötis!
Vad använder du för rengöring och produkter i ansiktet?
Jag tvättar mitt ansikte på kvällen med L'oreals ansiktskräm eller vad man ska säga, man kan använda den som ansiktsmask också. Sen brukar jag ha en cocoskräm som jag köpte i Malta, och det är typ bara det. Lypsyl på läpparna.
Om du bara ska gå på stan en vanlig sommardag och det kan vara lite mulet, vad använder du för smink då?
Haha oj. Det är så olika från dag till dag. Men jag skulle ha ett baspuder från Maxfactor, sen kanske typ det där h&m pudret, ni vet solpudret? Kanske lite av det över, sen eyeliner och mascara. Eller bara mascara.
Favorit plagg?
ÅH, jag vet inte. Har så mycket. Om jag måste välja ett JUST NU så är det antingen min American Life tjocktröja eller den rosa/svarta adidaströjjan.
Vilket favoritklädesmärke har d Ingen aning.
Var hittar du inspiration till dina snygga kläder? Har du någon speciell inspirationskälla?
Hahah vet inte. Galagowear även fast det är för killar. Olika tumblr sidor. Weheartit.com, tidningar. Ingen jävla aning.
Vilka är favorit webbshoppar?
Ellos, Nelly.
Bästa affärer?
Vet inte, behöver alla. Kanske typ bikbok, h&m, gina.
Kläder man måste ha i garderoben?
Nåt oversize, jeans (man kan aldrig ha för många), fina koftor.
Vilken är din favoritlåt?
Ingen aning, finns så många. Just nu så lyssnar jag ganska mycket på Näääk, Nimo, Adoo, Lani Mo.
Favorit artist?
Vet inte.
Hur många läsare har du ungefär per dag?
Det varierar som himla, himla, himla mycke. Men 100 +/-
Vilken årstid beskriver dig bäst?
Sommar = energi och glädje.
Varför började du blogga?
Tyckte att det verkade kul haha.
När förlorade du oskulden?
När jag skaffade min första riktiga pojkvän.
Framtids drömmar?
Jobba med ungdomar. Jobba några år i USA. Resa runt med underbara vänner.
Vad vill du göra efter gymnasiet/jobba med?
Ungdomar haha.
Vad pluggar du på gymnasiet och är det jobbigt att hinna med bloggen?
Sambeteende, och nej det är inte så jobbigt. Försöker att blogga ganska ofta varje dag men som tur är så har jag väldigt snälla läsare som förstår att jag kanske inte kan uppdatera varje timme.
Är det mycket plugg på din linje?
Ja, ganska mycket haha.
Vilken parfym använder du?
Britney Spears, Fantasy.
Kan inte du berätta för mig hur man kommer över någon? Hur skulle du ha gjort om du fick ditt hjärta krossat? Jag har fått mitt hjärta krossat. Jag vill bara säga att det går över, men vet själv hur svartmålat man faktiskt såg på det uttrycket. Det är olika, alla är olika så vet inte riktigt vad jag ska säga. Var stark, ta dag för dag. Det är helt okej att gråta, att vara förbannad, att inte orka vara glad och social. Ta en dag ledigt och ät glass som alla tjejerna i amerikanska filmer gör. Tyck synd om dig själv, iallafall ett litet tag. Och när du har tröttnat på det så fixar du upp dig, naglar, ögonbryn, smink, kanske till och med nya kläder, och börjar leva singellivet.
Och kom ihåg, du är vacker !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0