Hemmakväll.

Blev hemmakväll trots allt. Ganska skönt ändå att vila upp sig efter en lång skolvecka. Nästa vecka har jag ett prov som jag vet om, matteprov. Sen har jag kanske någon redovisning i svenska. Skulle tydligen hålla ett tal, hihi. Man ska ta med en bild också om något som betyder något för en.
Jag ska antingen ta med en bild på en människa som betyder oerhört mycket för mig och som är själva innebörden av kärlek för mig, eller nån fotbollsbild.  De som känner mig vet förmodligen vilken person jag menar.
Jag har precis kollat på Camp Rock 2, haha känner mig skitmobbad som kollar på en sån film men aja. Nu ska jag snart kolla på Honey 2, älskar dansfilmer!
Det blir nog så när man själv älskar dans. Hade en lista på frågor också som jag ska svara på men jag tänkte göra det i ett videoinlägg, är det okej?
Nu ska jag kolla på Honey 2, bloggar efteråt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0