Om livet ger dig citroner, gör någon typ av fruktig juice.

Jag gillar verkligen den här killen, okej? Men mina tankar dödar mig inifrån alltså seriöst. Jag gillar honom, men jag vet inte om jag vågar gilla honom. Förstår du mig bloggen? Att liksom, jag gillar honom men jag vet inte om jag vågar gilla honom mera än vad jag redan gör eftersom att jag är rädd för olika saker.

För det första är jag rädd att bli sårad, typ som alla tjejer. Sist jag gillade någon och släppte in den så blev jag sårad, och pallar inte med det en gång till. Och för det andra så är han alldeles för bra för mig, haha. Han är verkligen en skitsnäll kille, och jag tycker han förtjänar tusen gånger bättre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0