Jag orkar inte

 
Tar en bloggpaus, orkar inte. För mycket saker händer runt omkring mig just nu, och jag pallar inte skriva här också. Skriver på en låst blogg istället bara för att skriva, nån dag kanske jag öppnar upp den så ni kan läsa men just nu är det för privat.
 
Snackar med Hakim just nu, kanske drar ut och träffar han, vill bara bort ifrån allt och alla just nu. Inte en bra känsla, jag blir alldeles för impulsiv och rastlös då. Om du bara visste, haha.
 
Idag vaknade jag ju upp hos Tim och sen åkte jag, Tim, Mattias och deras mamma och fikade på Brostugan, skitmysigt.. Saknar hela den familjen, kan säga att det sved i hjärtat när jag skulle åka hem. Menmen, vi ses igen.
Har en liten roadtrip inplanerad, mys!!
 
Aja, ska sluta skriva här nu, man vet aldrig vem som läser, övertolkar, sprider rykten osv. Inte för att jag bryr mig, folk får tycka precis vad dom vill.
 
Aja, puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0