Jag har stått utanför din port så många gånger

Saknar gamla tider ibland. När jag gick i nian, på ett sätt var allting så enkelt. Hoppade på 607an och satte mig, luta mig tillbaka och satte på musik.

Bussen stannade i sollentuna c, alla vänner gick på. Kramar, pussar, hej, hur är det osv. Allt var så jävla enkelt.
Lunch i matsalen och om det var dålig mat så var det pizzan eller thaien som gällde. Inte för att det fanns så många val i lilla silverdal men ändå. Så enkelt liksom.

Köpa gröna klubbor och bullar i kiosken, fan vad många kronor dem tjänade på mig. Köpa toast och juice i skolan också, åh. Fucking nostalgitrippar haha! Kan till och med sakna min irriterande no lärare som gav mig ett helvete varje lektion.

Vad fan ska man göra? Ny skola, nya folk, nya "traditioner" skapas. nya kiosker, nya matställen. Men minnena finns kvar, minnen som dyker upp lite sådär mitt i natten.

Mysigt på nåt sätt, haha. Sitter och kollar igenom bilder från balen och ålandsresan med klassen. Haha fyfan.
Många minnen man har, otroligt egentligen.


Kommentarer
Postat av: K

Länge sen jag läste bloggen... Saknar också silverdal!

2012-09-08 @ 16:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0