Flashback friday

Hellu! Idag har jag inte gjort så mycket, började skolan klockan åtta men försov mig så kom dit runt halv 10. Chillade med Hussein (asså min vän inte min mattelärare) en stund sen kon min mentor så jag gick upp till lektionen.

Sen så jobbade vi i grupp, taggade till biblioteket och lånade böcker. Sen så hade vi lunch, mohamed kom till min skola också så va med han ett tag och sen med Tara och killarna som vanligt.

Sen hade vi svenska, vi skulle skriva brev till oss själva och en massa,vi hade haffla i grupprummet. Sen så hade jag engelska och sen sluta vi.

Gick till angelos sen med tara och hussein, sen efter de gick jag och hussein till h&m och jag köpte en halsduk.

Nu ska jag duscha, fixa mig lite och sen tagga till kista och åka till Brommaplan och möta Tims mamma.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0