Fast lights, drug lights, thug lights.

jag skriker. jag skriker sådär som i rock'n roll videos. jag skriker rätt ut, i hopp om att någon kanske hör. Ingen hör. är det dom som inte har öron eller är det jag som inte har någon röst? jag undrar. jag tänker.

Jag funderar över saker, saker som inte får nämnas,saker som inte får finnas. Jag håller det inom mig. jag vill inte vara vara något tungt.

Jag försöker sova så jag släcker lampan. Jag är rädd. ögonlocken flackar med bilder från förr så jag tänder igen. ingen där, det är aldrig någon där.

jag vill spendera all tid jag har med dig, för det är bara då mina flackande ögonlock kan ligga stilla för en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0