Allting blir annorlunda med tiden

Hej allihopa. Har inte svenskt tangentbord sa det kanske ser lite konstigt ut men ni fattar nog haha. Ni far val slanga in en kommentar om ni absolut inte fattar. Bloggar fran en data nu haha innan bloggade jag fran mobilen sa da hade jag ju liksom de andra bokstaverna. Sitter och kollar pa Jersey Shore och fixar lite med bloggen, ska andra lite designer och grejer. 
 
Saknar mina tjejer nat otroligt speciellt eftersom en av mina narmaste tjejkompisar ar jattesjuk och aker in och ut fran sjukhuset sa are lite jobbigt att vara sa langt borta. Men aja. Haller pa och bygger om bloggen sa om det ser skumt ut sa vet ni varfor iallafall. Ska fortsatta snacka med Mommo pa facebook nu iallafall, puss.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0