Söndag

Idag Har jag ite gjort nåt speciellt, typ varit inne och kollat på hockey med Rojin. Vi har typ tjockat oss med popcorn, glass, pannkakor, thaimat och rökt skitäckliga cigg. Aldrig mer pall mall, men är man fattig så är man haha..

Har fått höra alla dumma saker jag sagt från Angelo, kärlek till han som ställer upp och står ut med mig ibland.

Imorn ska jag vara i skolan och gå på två lektioner som jag ändå har fått ig i men ska väl dit och visa upp mig ändå. Få pengar. HHAHAHAHA KOM PÅ ATT OM JAG SKA HOPPA AV SÅ KOMMER JAG ÄNDÅ INTE FÅ CSN!

Fittskola. Aja ska dit för att det är bra i skolan och ska vara en förebild för alla snorungar. Sen ska jag träffa Sanna, utnyttja mitt matkort som fan och sen klockan 6 har vi möte med Melika. Mysigt va? Haha nej men är fett glad och tacksam över att hon gjorde tid för oss, jag vet hur upptagen hon äe så detta betyder mycket för både mig och Sanna.

Nej nu ska jag sova, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0