Onsdag

Igår (onsdag) så åkte jag till skolan klockan 9. Hade ett psykologi omprov, haha. Issa hade också det men vi fick inte sitta ihop. Men hoppas det gick bra för oss båda iaf.

Sen så hade jag rast i 500 år, haha. Skittråkigt. Sen hade jag nationella i engelska, hör och läsförståelse. Tror att det gick bra, det kändes bra. Sen gick jag upp till trean, satte mig med Sofia, Maxine och Keisha. Sen efter ett tag drog Sofia och Maxine till svenska fördjupning och jag och Keisha satt kvar vid datorerna. Sen kom Maxine tillbaka, efter ett tag kom Johan och sen drog dom, men jag och Keisha satt kvar. Sen drog vi, hon åt sitt håll och jag åt mitt.

Senare på kvällen skulle jag, Josef, Mohamed och Sheila kanske dra på fest men det blev inte så haha.
Nu vet ni vad jag gjorde igår, stalkeeeers




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0