Milan - Atalanta

Just nu sitter jag och kollar på fotboll, mitt älskade Milan spelar så det är en självklarhet att jag kollar. Nu bloggar jag medans, men märker ju om nåt händer haha. Jesper Hussfelt som kommentator, standard. Juste, det sänds på TV4 Sport för er som inte visste det och som det står i rubriken är det Milan som möter Atalanta. Milan leder just nu med 1-0 och grabbarna pressar på så hoppas på ett till mål snart!

Den här dagen har varit ett jävla helvete och imorn blir förmodligen likadan. Imorgon börjar jag klockan 9 och slutar fem. Har idrott så därför blir det en heldag haha. Har även nationella prov i engelska så känns inte så jävla kul. Typiskt jensen att ha lektioner både före och efter ett nationellt prov, tack för den. Jag, Marcus och Evelina ska förmodligen äta kinamat men vi får se hur det blir med det. Beror på hur mycket pengar jag har liksom..

Så fort den här matchen är slut så ska jag duscha, äta nåt och sen ska jag skriva om min valborg! Jag vet att jag varit sämst på att uppdatera bloggen men det kommer , jag lovar ! Förlåt, förlåt. Det konstiga är att jag får mer läsare när jag inte bloggar, haha?

Saknar en viss person som fan, ni anar inte. Aja ska fortsätta kolla nu, pusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0