jag behöver inte er eller era falska blickar så vänd bort huvudet

Idag har jag varit i skolan. Försov mig lite men det gjorde inget eftersom läraren hade muntliga nationella med några andra i ett grupprum. Så hon märkte nog inte ens mig. Som vanligt dårå. Fuck mattelektionerna, deltar knappt. Sitter bara och nickar och leker smart. Fattar inte ett skit av matten. Bryr mig inte heller. Varför ska jag? Har fått höra att jag är bra på huvudräkning och att jag kan klara matten, tack. Iallafall nån som tror det.

Iallafall så efter matten hade vi håltimme vilket man egentligen inte ska ha i jensen men eftersom vi är bäst så hade vi det ändå. Micke är den bästa läraren man kan tänka sig. Såna behövs det.

 

 


Hittade detta utkast ifran typ april eller nat sant. Nationella prov i matte, haha tider. Nej men i ar gar ju matten fan bra, tack Gud haha. Roligt att hitta sant har, det ar en av de stora anledningarna till att jag ens har en blogg, man kan kolla tillbaka och minnas goda tider. Keffa tider finnx ju oxo men aa. Hellre minnas de bra tiderna. 

 

Trackback
RSS 2.0