Ligger mycket bakom raderna vi står för.

Kan inte sova.

Ovanligt va? Haha.. Nej men har en massa tankar som snurrar runt i mitt huvud. Önskar att jag kunde spola tillbaka tiden, önskar att jag kunde glömma.

Jag vill inte vara ditt misstag.

Det känns bara jävligt fel. Känns som att nåt har fastnat i min hals också. Mysigt. Jag vill inte vara här just nu.

Jag vill vara på en solig ö med en champagne flaska i handen. Jag vill festa sönder mig och inte ens komma ihåg vad jag heter. Jag vill sprida party och awesomeness. Jag vill ha pengar och bara dra härifrån. Jag vill stå på curva sud på San Siro och skrika tills jag är hes och se Pato sätta finaste målet.

Framförallt vill jag sova. Bara sova i 13 timmar och fly ifrån allt. Bara skita i folk liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0