Inför imorn

Jag har typ 58 saker jag ska göra imorn. Köpa en hemlig sak på apoteket, åka till Ikea med Malvina, fixa en synundersökning och träffa Melika i stan. Så får se om jag hinner med allt men aa. Sen får ju jag mina pengar imorn så äntligen kan jag köpa lite saker. Känt mig skitfattig, haha! Nejdå men ska nog köpa lite saker, haha.

På torsdag kommer mami hem och på fredag åker jag till Skåne. Mamma spikade det med Tims mamma idag så är helt jävla överlycklig. Om ni inte själva har träffat Tim så förstår ni inte hur jävla bäst den människan är. Så då kan ni inte förstå hur mycket jag saknar honom. Jag tycker alla borde ha en vän som Tim. Han är helt enkelt bäst.

Nu ligger jag i min sköna varma säng och lyssnar på musik. Får uppstötningar då och då, det är inte så mysigt men går att leva med. Har mått konstigt hela dagen haha, hoppas jag inte är på väg att bli sjuk.

Aja nu måste jag sova iallafall, ska upp klockan 10 imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0