carmen frida

vne vad jag ska skriva här , de står still i mitt huve :) imorn åker ja till gbg klockan 7 på morronen. kmr döööö i bilen, drf ja lägger in en massa musik nu. ska "lägga" mig snart men kmr ej sova som vanligt. kan alltid sova i bilen heheheh.

weeeeei kmr bli fett jobbit i bilen typ 6 timmar. o min låt laddar aldrig klart :( danza kuduuuuro. hade den förut men ja råka radera den haha. när ja kmr hem från gbg ska ja ansöka till hts i jakan yääääy.


folk e dumma i huvet nu för tiden aså de börjar bli segare för varje dag som går. plus dubbel moral snälla skjut er själva bara hahha. idioter

skitsamma ska ladda ner hypemusik. typ shm och rebecca&fiona . ja hatade r&f förut hahahah vne varför egentligen. hatar alla låtar först sen älskar dom hihi..



aja ska lägga in låtar nu, hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0