Tror att det regnar ute..

Det är iallafall nåt ljud utifrån som blandas med min musik. Allyawan igen, det har blivit som en tradition typ. När jag inte kan sova så ligger jag i mörkret och lyssnar på Allyawan, haha. Ta inte det på fel sätt nu för det vet jag att ni är kapabla till. Idag har jag inte gjort nåt viktigt alls. Bloggen bara flyter iväg och jag har ingen koll, alla dagar flyter ihop med varandra så jag inte vet när jag bloggade sist. Har ni hört låten Miliam? Om ni inte har det så gör det. Dör för den låten, kärlek. Shit det regnar verkligen. Och jag ska upp om fem timmar, vara glad och pigg osv. Aja det löser sig på nåt sätt. Ska iaf vara i barkarby handel kl 11. Så om ni vill shoppa, kom! Skj haha.. Aja ska lyssna musik och regn nu, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0