svar på fråga

fick en fråga som jag tänkte svara på.
 

Igår, 21:20

Moira ([email protected])
IP: 83.253.229.21

vart fick du frågorna ifrån, det är ingen som har frågat

 


svar: hur vet du att ingen har frågat? godkänner inga kommentarer så ni läsare inte ska se allt som folk skriver. har tex fått en massa frågor på mailen också, bla om norge osv. dessutom, en fråga, varför vågar du inte skriva ditt riktiga namn eller riktig mail/blogg? vet ju från din ip att du bor i uppsala, storvreta, kan din adress till och med så inte så svårt att gissa att de är nån mobbad jävel där. Aja såna som du finns väl överallt men nästa gång skriv inte dumma frågor om du inte vet nåt.

Puss! ♥

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Moira

fast min kommentar blev ju godkänd automatiskt, hur kommer det sig om inga andra blev det o: undrar bara, verkade lite skumt :)
Och jag bor inte ens i Storvreta.. Jag vet inte riktigt om du aldrig har lärt dig att ip spårare inte visar exakta adressen, utan bara den närmaste internet-försearen. Så även om du hade fått fram en adress hade det inte varit min :) Du behöver inte leka James Bond. Det är inte charmigt att ljuga, vännen.

2012-07-23 @ 08:09:15
URL: http://instaprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0