Kände en brud som alltid ville bli en stjärna

Tiden bara rinner förbi så man knappt hinner tänka. Ena sekunden lägger man sig i sängen och bläddrar igenom en gammal Forza Milan tidning och nästa sekund så är klockan 03:39 och man har fortfarande inte somnat. Inte så konstigt kanske, jag sover ju aldrig nu för tiden. Ligger och stirrar upp i taket och lyssnar på göteborgsk hiphop. Hatar Göteborg men älskar musiken därifrån. Så jävla motsägelsefullt så det finns inte. Och så himla typiskt mig. Aja. Ska fortsätta krossa flaskor och tabletter nu medans alla andra ligger och sover sött. Eller? Nej vet inte ens vad jag ska skriva längre. Och jag vet mycket väl vad jag är kapabel till, det är bara alla andra som tvivlar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0