Godmorgon!

Godmorgon alla fina läsare! ♥
 
Ja, jag har sovit! Känns helt underbart att sova för första gången på jag vet inte hur länge. Nu sitter jag uppe, framför datan och ska snart fixa lite frukost. På tal om det, visste ni att jag hatar frukostmat? Eller hatar gör jag väl inte men jag ogillar frukostmat. Äter bara "riktig" mat till frukost, pasta och sånt haha. Om jag är på semester utomlands och det är hotellbuffé så kan jag äta frukost, men jag gör det nästan aldrig hemma. Så det så! Det visste ni inte va, haha. Men jag kan äta en macka eller typ yogurt på dagen som mellanmål (p12 varning?) men aldrig till frukost. Usch på det.
 
Vad gör jag nu då, nej ingenting. Älskar att bara ta det lugnt på morgonen. Har kollat på Shan Atci (älska) och sen ringde mamma en kortis. Hon åker till Uddevalla idag, skönt för henne med lite semester. Vi ska åka nånstans tillsammans snart, kanske Rumänien eller Cypern. Vet inte exakt, men tipsa gärna fina resmål (stränder, pina colada, sol) i Europa! Spanien känns så uttjatat, spenderade trots allt varenda sommar där tills jag fyllde åtta?
 
Men Spanien är jättefint annars. Min största kärlek Italien står självklart på önskelistan, finaste landet i Europa. Skulle lätt åka dit men vi får se hur det blir!
 
Ska ni åka nånstans? Isåfall vart och hur länge?
 
Ska ladda ner 4 säsongen av GG snart, (ja jag vet att jag ligger efter) har saknat den serien! Älskar att ha serier hemma, så när jag åker till USA så ska jag köpa massor av serier och ta hem. Enda problemet är att man måste se dem på datan, men det gör jag ju ändå alltid haha.
 
Vet ni vad jag tänkte på? Såna här gravidbloggar. Hur kul är det egentligen att sitta och läsa om sånt? Okej, jag erkänner att jag läste Olivia Brundins blogg varje när hon var gravid men det gjorde jag ju innan också, så det är annorlunda. Eller?
 
Jag tänker mer på såna som startar en blogg för att de blir gravida och sen bara skriver om sammandragningar, mage, blabla. Om jag skulle vara gravid och blogga så skulle jag ju skriva om annat också..
 
Aja, börjar bli hungrig nu! Vi höres! ♥♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0