Utkast: Jan. 29, 2012

Senaste inköp: Vet inte, haha typ chips o det igår med S?

Bästa fikat: Ingen aning haha.

Färg du hatar: Neonorange o neongrönt haha

Nåt som gör dej förbannad: Tröga människor

Om du var en blomma: Skulle jag växa fett snabbt!

Det dyraste du äger: Eh..vet inte riktigt haha.

Första frågan du ställer till ny bekantskap: Vart bor du/vart kommer du ifrån/vilken skola går du i?

Pryl du inte kan vara utan: Mobilen till 100%

Lyx är: Vet inte haha de som känns lyxigt?

Du gör med 100 upphittade kronor: Donken spik, mcflurry in my heart!

Nån du saknar: Alejandro <3

När grät du senast: Nyss läste om en gammal vän som blivit anklagad för en massa bullshit.

När är du gammal: När jag känner mig gammal

Svart eller vitt? : Både och!

Mjukt eller hårt? HAHA håååårt ofc ;) Ne venne, beror på .

Homo eller hetero? : Hetero

Höger eller vänster? Höger

Stor eller liten? : Stooooor!

Loket eller Oldsberg? Say what?

Göteborg eller Stockholm? Både är sköna men måste säga Stockholm!

Landet eller storstan? Båda faktiskt!

Kram eller puss? Båda :D

Vagn eller buss? Buss.

Hyrfilm eller bio? Beror på sällskapet + humör

Piggt eller opiggt? Piggt såklart!

Pasta eller potatis? Pasta

Is eller mjukglass? Bååååda, älskar piggelin & mcflurry

Natt eller dag? Båda

Felix eller Heinz? Spelar ingen roll

Marsvin eller hamster? Inga råttor tack !

Blåögd eller brunögd? På mig själv eller på andra?

Popsnöre eller sportfåne? Haha båda

Naken eller pyjamas? hahaha

Peter Stormare eller Peter Jihde? ??

Kaffe eller te? Cola!

Champagne eller ramlösa? Champagne

Förfest eller efterfest? efterfest

Plastbestick eller plastbröst? plastbestick

7-eleven eller Pressbyrån? 7-eleven

Plugga eller jobba? jobba är roligare haha

Lång eller kort? vadå för nåt

Om någon sviker ditt förtroende : kasta den

Tycker du om ord? haha va?

Finns det någon du ogillar starkt? : aa såklart alla har väl nån dom ogillar?

Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd? Är inte det minsta konflikträdd.

Om någon trycker ner dig, vad gör du då? What goes around comes around bitches

Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv? Fixar mina egna problem för det mesta.

Är du svartsjuk? Nej, bara ibland (a)

Vad gjorde du igår kväll? Firade min mamma, kollade på film med Sebastian.

Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? Jaa såklart.

Har du fortfarande kontakt med någon från din klass? Vadå jag går ju i min klass nu antagligen det är klart jag har kontakt med dom?

Tycker du det var bra att den 6 juni blev röd dag? Ja, alltid kul med extra helg.

Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta? Typ byggarbetare, rörmokare eller nåt äckligt som har med bajs att göra. Skulle aldrig jobba på ålderdomshem heller.

Tror du att vi är styrda av ödet eller har vi en fri vilja? Ödet placerar oss i situationer som sen påverkas av våran fria vilja.

Vad är ditt favoritpålägg? Har inget favorit, gillar en massa haha.

Vad är det första du tänker på när du vaknar? Vad är klockan?

Tycker du om stearinljus? Ja, sjukt mysigt!

Använder du hårbalsam? Ja, haha.

När blir man vuxen? När man känner sig vuxen.

Vilken färg har din tandborste? Rosa!

Har du lök i köttbullarna? Brukar inte göra dom själv direkt..

Hav eller sjö? Hav!

Vad har du för väckarklocka? min mobil :)

Hur ofta klipper du tånaglarna? När jag vill, haha har ingen bestämd tid?

Har du betalat månadens räkningar? Har inga räkningar :)

Använder du hudlotion? Yes, alltid

Har du åkt ambulans någon gång? Jaa haha..

Chips/ostbågar/jordnötsringar? Chiiips <3

Äpple eller Päron? Äpple :)

Äter du fiskbullar? öh nej? skarrigt som fan!

Svettas du mycket? Nej haha..

När klippte du dig senast? 1 år sen kanske

Vad kollade du senast hos doktorn? Blodprov för att se om jag har järnbrist.

Har du fått riktig massage någon gång? Jaa.

Vilken är din favorit på Mc Donalds? MCFLURRY! :D

Mc Donalds/ Max / Burger King eller annat? Mcdonalds & Max är typ lika goda

Platt eller vanlig dataskärm? Platt

Vad har du för mobiltelefon? iphone 4s

Dammsög du bakom soffan sist du dammsög? Jag dammsuger inte ;)

Är det ordning eller oreda i dina byrålådor? Ordning tror jag haha

Hur stor hårddisk har du? Ingen aning haha

Har du överkast på sängen? Nope, bara täcke.

Har du brutit något någon gång? Nej :D

Vad är den värsta sjukdom du haft? Typ svininfluensan, usch.

Har du blivit sövd någon gång? Aa

Lever din mormor? Nej

Har du varit med på TV? Ja haha

Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? Borsta tänderna & lägga mig i sängen

Använder du tofflor? Bara ibland, borde göra det

Använder du morgonrock? Nej haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0