Questions!

hur länge har du bloggat & varför började du?

- Jag har bloggat i 1 år och 4 månader i denna blogg. Sedan så har jag haft massa andra bloggar, som jag har tagit bort. Det var inte så ''seriösa'' bloggar om man säger så. Jag började blogga för att jag såg att flera hade blogg och det såg roligt ut, sedan så gillar jag också att skriva av mig osv. Har hundra dagböcker men jag orkar aldrig skriva i dom, så skriver här istället. Kan vara kul att titta tillbaka på när jag är äldre.

 

hur länge har du dansat?

- Jag har dansat sen jag var jätte liten, har alltid älskat att dansa & röra mig till musik!

 

vilka klädaffärer tycker du bäst om?

- Jag gillar många men brukar oftast gå till Ginatricot, Bikbok, Monki, H&M, New yorker osv. New yorker är bäst för underkläder!

vad vill du bli i framtiden?

- Nästan alla vet vad dom vill bli, men jag är typ unik? Har absolut ingen aning.

Gillar du Jersey Shore?

- Käääärlek till JS!

varför är du så söt för??

- Haha fråga mina föräldrar det var dom som gjorde mig. ;) Haha nejdå, men tack!

Hur kan du vara så fin?

- Haha vet inte.. Tack!

är du nöjd över hur du ser ut?

- Om jag ska vara helt seriös, så finns det fulare människor än mig. Och självklart finns det finare med, men jag är helt nöjd med hur jag ser ut. Jag gillar mitt utseénde.

 

varför är du en bitch?

- Haha det kan jag inte svara på, jag är en bitch när jag vill och så äre bara, haha aj aj den sved. ;)

viken ålder tycker du att man ska sminka sej på?

- Jag tycker att det är bäst att vänta med att sminka sig. Kanske när man är runt 14 är bra egentligen, själv började jag sminka mig rätt tidigt typ i femman.

använder du string?

- Ja, det gör jag.

skulle du kunna göra vido inlägg ? :D

- Självklart kan jag göra det när jag har tid.

vad gillar du att göra på fritiden :)?<3

- Umgås med mina nära & kära.

vad är din favvo låt?

- Har ingen favorit tyvärr, gillar typ alla förutom rock osv. :D

vilka språk kan du?

- Jag kan spanska,  engelska och svenska såklart.

Chips / Godis?

- Godis.

Duscha / Bada?

- Bada.

bada / sola

- Sola.

Vanlig fanta / fanta exotic?

- Fanta exotic.

 

face mot face ellr sms`?

- Lätt fråga, face to face.

vad är de viktigaste som finns för dig ?<3

- Mina närmaste! ♥

vänskap eller kärlek?

- Båda, vänskap är kärlek och tvärtom. Har dock fått massa töntiga frågor om jag tar mina vänner före min pojkvän osv. Och svaret till det är att jag inte lägger någon åt sidan.

Har någon tafsat på dig?

- Va truruuu, klart.

vad är det du mest gillar med ett förhållande?

- Att man har någon man kan kalla för älskling, någon man kan kyssa när man vill, någon man ser upp till. Någon man kan ha roligt med men samtidigt krama om. Att man har någon som ringer dig innan han ska sova.

vad är det mest du hatar med ett förhållande?

- Ufff när man bråkar, finns inget värre helt seriöst. Och när man inte litar på varandra, typ inget funkar då..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0