Dagens

Idag har jag inte gjort någonting särskilt. Min kära mor fyller år imorgon (söndag) så vi var och firade henne idag. Blev en
lyxrestaurang som hon självklart förtjänar men däremot måste jag säga att jag skulle föredra snabbmat framför såkallad lyxmat anyday. Blev iallafall en oxfile med mandelpotatis och en gullig liten brownie till efterätt. Efter det så gick jag och Sebastian och köpte chips, dip, fanta & salta pinnar och gick hem till honom och kollade på film.

Det blev Final Destination 5, helt okej haha. Jag vågade såklart inte titta när det var läskigt men Sebastian tittade åt mig då, hihi. Sen drog jag hem och nu ligger jag här i soffan. Är inte ens trött , har för mycket att tänka på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0