20.42

Hej snyggisar!

Har haft en lång dag i skolan idag, tråkigt. Hade först ett möte angående spanska lektioner (är så smart så jag slipper gå på språk, hihi!), sen hade jag matte och sist historia. Idag kände jag att jag älskar min klass, ångest men tror ändå att jag ska byta faktiskt. Får se helt enkelt.
Ska också börja banta/träna. Ska endast äta nyttiga saker som sallad & yogurt i skolan, och hemma ska jag också börja äta mycket nyttigare! Blir nog massa hårdträning om jag börjar på internatet, ridning hela tiden ju! ;)
Nu lagar jag mat, blir nåt enkelt typ pasta & kycklingkorv. Kanske inte det nyttigaste men min nyttighetsdiet börjar imorn! Sen ska jag ta ett bad, fixa mig inför kvällen osv.
Puss!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0