Hellu bitches

Tycker ni läsare att det är skitfint att vara pinnsmal? Att inte ha några kurvor alls? Inga bröst, ingen rumpa bara ett benrangel typ?
För jag fattar inte hur man kan tycka det. Alla har rätt till sin egen åsikt och så vidare men jag skulle aldrig vilja leva så som dom måste leva. Typ räkna kalorier, aldrig äta pommes & skräpmat! Ni som följer min blogg vet ju att jag typ skulle dö av att inte äta skräpmat. Äter onyttiga saker hela tiden, thats what im made of haha! Jag fattar inte hur tjejer (och killar iofs) i min ålder kan tänka så. Okej om man typ tränar nån sport så man måste tänka lite på vad man äter men inte så att man ALDRIG kan äta onyttigt ni vet som i filmer dom där bitchiga som bara äter sallad. Inget illa menat mot sallad, jag gillar sallad ibland.
IALLAFALL KAN FOLK SLUTA SVÄLTA SIG? SNÄLLA, NI LEVER I ETT SAMHÄLLE DÄR VI HAR MAT UTNYTTJA DET FÖR FAN OCH BLI LITE TJOCKA. LITE FETT SKADAR INGET? LITE, ALLTSÅ LITE. INTE MYCKET.
EN CHEESEBURGARE DÖDAR INGEN. NEJ DU FÅR INTE CELLULITER AV EN POMMES. ÄR DU HELT PANTAD ELLER?!?!


ÅÅÅÅH BLIR SÅ IRRITERAD PÅ FOLK SOM BANTAR!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0