Yo se que tu quieres, yo abajo y tu arriba, tu y yo con tu amiga

Hej. Sitter hemma ska snart ut till bussen. Aa om en halvtimme typ, sen ska jag till skuuulan. Hoppas de inte regnar igen, kommer få psykos på detta väder. Jävla Sverige. Hoppas de är god lunch också, känns fett ovant att inte kunna välja vad man vill. Kmr säkert ta 10000 egopics på bussen så lägger upp dom då så ser ni vad jag har på mig osv.
 
Är dessutom fett sugen på en cola eller nåt så ska köpa nåt sånt sen när jag kommer fram. Överlever inte utan den, mums. Hoppaaaaaas att vi inte ska göra värsta grejerna idag, men de är tvåor och treor som bestämmer vad vi ska göra. :(
 
Hoppas de itne är nån jag känner i dom klasserna, HAHA pallar ej känna mig liten i onödan.
 
Aja ska gå och dra plattången genom håret ett antal gånger nu, ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0