Skitsamma, kan ändå inte sova.

Bestämde mig för att sluta försöka "tvinga" fram sömnen om ni förstår hur jag menar. Men vore faktiskt bra om jag skulle somna snart eftersom jag måste upp runt sju imorn. Ingen annan fattar varför jag ska upp klockan sju när jag börjar klockan tio, haha.

Men ska faktiskt äta frukost, platta håret, sminka mig, byta om trettio gånger innan jag bestämt mig för vad jag ska ha på mig, osv. Ja, jag är en sån tjej som aldrig kan bestämma mig för vad jag ska ha på mig.

Men aja, det blir som det blir. Tror faktiskt jag vet vad jag ska ha på mig men vi får se. Får skjuts till skolan tror jag, snällt va?

Så ja, imorgon börjar jag gymnasiet för andra gången i mitt liv. Hoppas det går bra nu. Skiter i, det ska gå bra.
Aja, nu tänder jag mina doftljus och sätter på Drake.

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0