"Passa på och köp en galaxy s3"

Hatar reklam på tv. Måste bara få säga det, haha. Vaknade typ klockan 4 på eftermiddagen, har vänt på dygnet helt, IGEN. Sitter och kollar på mtv, 16 & pregnant. Älskar det programmet, fattar inte hur folk tänker i vissa situationer.

Har inte gjort ett skit idag, vakna som sagt vid 4 och sen kollade jag på en dokumentär om OTH, och sen kolla jag på OTHs sista avsnitt! Åh vad jag kommer sakna den serien! Ska köpa alla boxar och kolla om.

Sen åkte jag till Willys med Bella och nu är jag hemma igen, åt precis middag. Det blev en skitgod kyckling med tzatziki och sallad. Nyttighetspoäng haha!

Nu sitter jag bänkad framför tvn, skulle kanske träffa Yacine så får se om jag orkar röra mig utåt.

Puss på er och ha en bra söndag, vart ni än befinner er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0