Erase me

Livet är förvirrande ibland. Jag tycker verkligen det, ibland är allt så jävla jobbigt. Ibland inser man saker försent, när det är alldeles sjukt försent.

Vad gör man då? Jo, det ska jag tala om för er mina vänner. Iställer för att låtsas att man är typ Serena eller Blair i GG så försöker man bara glömma det, ligger i sängen, tänder ljus och lyssnar på Kid Cudi & Kanye West.

Man blir irriterad varje gång man får sms för att det är från fel jävla person och man vill bara skaka om personen i fråga för att få den att bara FÖRSTÅ.
Hur jävla svårt kan det vara, eller hur?

Men ändå vågar man inte riktigt ta det steget och bara lägga alla korten på bordet. I alla fall inte jag. För att det gör för jävla ont i hjärtat när livet inte är som en tvserie där allting slutar relativt lyckligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0