Den här går ut till dom som aldrig trodde att jag kunde

Palla att 50 cent är i Sverige och jag inte visste om det. Palla att man skulle få träffa han men missade det. Aja, ser honom iaf just nu på tv, Filip och fredrik.

Har inte gjort ett skit idag, har bara varit i skolan. Hade typ två lektioner idag så det var ju skönt. Hade människors miljö och kommunikation. Eller nåt sånt. Efter skolan så åkte jag hem och fixade en sak och sen åkte jag tillbaka till skolan och mötte Avin, Natalie och Sara. Var med dem ett tag och sen drog jag hem. Sen hjälpte jag Momo att flytta, och sen rökte jag vp med mina boys.

Imorgon har jag matte, engelska och idrott. Vi ska typ ha matte diagnos, hoppas det går bra haha! Hatar matte men det verkar faktiskt gå bättre nu, jag vet ju att jag kan egentligen.

Har sovmorgon imorn också, till 11.40! Haha alltså mina lektioner börjar alltid klockan 10, förutom på torsdagar och fredagar då de börjar 11.40 och 08.00.. Så är ganska glad att jag bara har EN tidig dag per vecka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0