Du har fastnat i mitt huvud helt

Ni vet sådär när det pirrar sjukt mycket i magen när man ser personen? och när man bara ler för sig själv? Jag trodde aldrig jag skulle bli kär igen efter min första kärlek. Men nu kom han, världens vackraste kille. Med de vackraste ögonen och mjukaste händerna.
Honom skulle jag aldrig tröttna på, jag skulle aldrig tröttna på att se honom varje dag, skulle aldrig tröttna på att höra hans röst hela tiden.
Jag skulle kunna säga hans namn tusen gånger om, utan att känna någon utmattning, samma tankar skulle komma upp, samma känslor, samma leende, allting kommer vara samma.

För mig är han inte bara vacker och underbar, för mig är han allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0