When it doesn't rain it pours.

Låttext som rubrik, alltid lika nice. Har inte gjort ett skit idag, eller jo fast det har jag redan skrivit om. Nu ska jag bara tvätta bort det lilla smink jag har på mig idag (mascara) och sen lägga mig tror jag. Ska faktiskt upp tidigt o åka till flygplatsen. Saaaknar att snacka med A jättemycket. Nej ni får inte veta vem A är , bara för ni kommer bara sprida rykten och snacka skit. Dumma bloggläsare, varför är ni så avundsjuka och fittiga för?! Aja, vad ska man göra? Haha ni anar inte hur skumt det börjar kännas att blogga med långa naglar, min tumnagel är längst och typ handikappar mig för kan inte använda den till ngt alls. Blir knas när man skriver på luren. Fast nu skriver jag ju faktiskt ifrån datan, men blir knas ändå. Iallafall..middag vart BK, lika gött som i sverige kan jag lova haha. Sen tääänkte jag skypa m någon men nejnej det vart inte så, matti va inte inloggad :( fett synd. Imorn är jag heemmaaaa, imorn kan jag messaaa, imorn ska jag ringa A och tvinga honom att snacka m mig tills jag somnar. Kanske. Om jag vågar. Haha! Som Amina säger, måste sluta vara så feg när det gäller killar. Men wtf, är inte feg, blir bara lite dum av sånt här. Hihi, fin kille = blyg chey. Är inte det normalt elläääh? Fuuuck vet jag bre, sån jag är iallafall. Kan inte hjälpa det, om jag träffar killes föräldrar, syskon, blir gullegull direeekt hahah och skitnervös, blyg o allt. Thats me haha.. aja, ska väl logga..skriver kanske lite mer senare, vem vet. Om inte så bloggar jag förmodligen imorn när jag ÄR HEMMA I SVERIGE! Puss på rumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0