"Man är alltid så lycklig eller olycklig som man tror." - Drottning Kristina

Onsdag. Idag gick jag upp 7, kändes underbart, värsta sovmorgonen! Haha nej men tog 22 tåget med Sabina och Sonja, sen hade vi skola. Första lektionen var coachtid (på jensen har man inte "mentorer", det heter coach istället haha..) och sen hade vi engelska och sist matte. Höll på att dö av hunger sista lektionen, seriöst ni anar inte. Var så himla hungrig, fick tårar i ögonen och allting.
Så jag och Sabina gick till Hemköp, där köpte jag en sallad. Sen kom jag på att jag inte skulle kunna äta salladen förrens jag var på pendeln, så behövde något mer akut. Såg en korvkiosk, HAHA så det blev en korv.
Sen tog vi bussen till Fridhemsplan, Sabina köpte sin Vanilla Latte och sen drog vi till pendeln.
Kom hem lite innan 2, var så jävla trött. Planerade lite inför morgondagen, och sen inte gjort något. Pluggat typ.
Nu är klockan 16, och jag funderar på att dra till Silverdals återträff som börjar om en halvtimme. Men vet inte, vet inte om jag pallar. Är så jävla osäker..Har så mkt att göra egentligen, aja men ändå jävligt trevligt att dra dit.
20 minuter tills den börjar. Förmodligen drar jag inte dit. Pallar inte, har faktiskt ingen lust alls.
Aja, vad ska man göra. Jag ska i alla fall börja på min monolog, plugga lite religion och fortsätta smsa A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0