Det går inte..

Jag kommer inte igång. Finns alldeles för mycket jag skulle kunna skriva om när det gäller min monolog, hela boken är fylld med händelser men jag kommer inte igång. Vet inte varför, fastnar i mina egna tankar om hår, naglar, vad jag ska äta till lunch imorn och annat onödigt..
Åh, orkar inte. Ska träna idag också, med Elin.
JÄVLAHELVETESMONOLOG! Jag orkar inte, kanske bara improviserar. Ingen vet ändå vad min bok handlar om..Nej, kommer få IG/F om jag gör så. Ni anar inte vilken prestationsångest jag kan få ibland..Speciellt när det gäller Samhäll/SO och svenska som jag ALLTID haft MVG/A i. Kan inte göra fel i de ämnena, eller jag får inte göra fel i de ämnena. Nej, det här hjälper fan inte. Tror att jag åker till uppsala nästa vecka o sover där.
Behöver det, komma bort lite. Enköping också kanske. Vem vet vart jag hamnar haha.
Aja nu ska jag försöka komma igång med monologen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0