Du spelade beyonce när du bad mig gå till vänster.

Skit i min så kallade bloggpaus, måste skriva av mig. Orkar inte med den andra bloggen, det är enklare att bara skriva här.

Idag var jag i skolan, sen efter var jag en stund med tara, samira, Denise och en till tjej i jakan c, sen mötte jag parviz och ahmad, sprang på sara yildiz också, vi snackade lite snabbt om saker som hänt. Alla säger samma saker till mig, "jag varnade dig osv", känner mig fett hjärndöd men jaja gjort är gjort.

Sen efter de åkte jag till kista med Mohamed, sen åkte jag hem och sen mötte jag min saknade Sofie! Åkte hem till henne och chilla där en stund, sen mötte jag Ferhat ute på en promenad.

Sen gick jag hem, sen ut igen och träffa jeremias snabbt och sen gick jag hem medans ja snacka med Sofie i lur. Så där har ni min dag era stalkers.

Nu ligger jag i min älskade säng och borde egentligen sova men kan inte för jag är skum. Har inte sovit ordentligt sen i torsdags, drömmer mardrömmar och kan inte sova lugnt. Vill bara tillbaka till min sköna bubbla där allt är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0