USA

Det är fan helt otroligt underbart förutom att jag saknar mina tjejer som fan. Vet inte vad jag skulle göra utan dem. Så önskar verkligen att dom var här just nu så jag kunde skratta med dom åt allt sjukt. Har spenderat över 4000 kronor på kläder redan men det har bara varit till mig själv alltså inget åt mina tjejer eller nån annan.

Ska köpa airforce idag eller imorn, kanske AirMax också.
Aja skriver mer senare, puss


Snart åker jag..

Åker till USA imorgon, sju på morgonen. Så mycket som jag längtat haha! Och nu ska jag äntligen åka, helt sjukt.
Har massa att göra idag, ska börja fixa mig nu och sen packa klart det sista. Sen rör jag mig mot jakan ska möta tara där och sen ska vi till skolan snabbt fixa en sak sådär. Sen ska vi mot kista, kolla runt lite butiker, sen gå på bio och sen äta middag.

Sen rör jag mig mot Märsta, måste upp 03.00 på natten typ haha!

Uppdaterar mer senare, puss


Scott Disick for president


Släng upp ett v för väst

Tjenare. Ligger i sängen och kan inte sova, händer rätt så ofta nu för tiden. Psykos grejer haha..
Idag innan skolan så drog jag, tara och Denise till jakan c för att köpa en grej, tror ni inte vi stöter på Dani där eller? Skumma grejer haha.. Aja men ska iaf sova nu pusshej leverpastej!


Beauty


Gossip girl


Se hur vacker du är

Saknar min bobo haha.. Det var sjuuukt många brudar som hade skrivit på hans Facebook när han fyllde år, vill ni dö eller? Haha, nej men åååh blir irriterad.

Spelar ingen roll om dom skriver grattis men blir irriterad på små orrar som skriver hjärtan eller typ, " puss på dig bästa du" . Man ba, eeeh hållkäften din lilla smygorre.

Nej men aa jag ska fan sova nu. Puss på dig baby.


Goodnight

Jag är inte ens trött men måste fan sova nu. Har inte sovit mycket inatt ens, vi somnade vid 7 på morgonen och vaknade runt halv 1. Sen har det varit en massa onödigt tjafs med onödiga personer, men aja. Rocky åkte hem vid 5 eller något och känner fucked up att jag typ inte kommer träffa henne något mer tills jag åker.

Måste börjar packa och tvätta också, herregud. Känns helt otroligt. Haha!
Nu ska jag iallafall försöka sova, slänger in en fyllebild på mig och Malcolm sålänge!


Vaakna nyss med frugan!

Tjatja blooggen! Dräääver bara.
Vaknade nyss bredvid frugan vi sitter och snackar bara kul kul. Vi hade riktig chill dag igår, vi var bara hemma kolla film, prata tjejsnack, åt mat, bara myste en fredag kväll det var faktiskt skönt efter alla våra fuckade helger.
Vi ska snart ner till Rocky igen hon sover där nere. Och idag ska jag vara med grabbarna sen senare kommer tara och är med oss. PUSS!
Helt döda tjejer men vi bjuder på den :*


Godmorgon


So sick of love songs, so sick of tears

Saknar dig fett mycket, T.
Iallafall, vi har kollat klart på psykosfilmen nu, den var ganska komplicerad men inte läskig nånstans utan mer sorglig om ni förstår vad jag menar.

Nu är jag ganska trött och har samtidigt drabbats av en jävla nostalgitripp som har hållt i sig enda sen Julia var här i Stockholm förra helgen och vi snackade ut om allt och jag fick höra en massa nytt uppsalaskvaller haha!

Nej men ska gå upp och lägga mig nu, ska försöka sova antar jag. Puss på er❤


Filmkväll

Ligger i soffan med tjejerna och kollar skräckfilm, men den är inte såå läskig, mer skum faktiskt. Idag började jag skolan kl 8 vilket var jävligt jobbigt, har inte gått upp så tidigt på flera veckor men nu gjorde jag det iallafall.

Slutade 3, åkte direkt hem med mina tjejer och enda sen dess har vi varit hos mig. Vi åkte snabbt till jakan för att hyra film men annars har vi bara varit hemma. Nu ska vi fortsätta kolla, puss! ❤



Love you


Fråga Olle

Ligger i soffan och kollar på fråga Olle, haha roligt program. Dom snackar om analsex, alltid roligt haha.

Haha imorn ska jag ha myskväll med mina tjejer, dom sover hos mig och ska fixa med ansiktsmasker och grejer.
Puss


Monday

Fan vad längesen de var sen jag skrev här, i fredags fan. Aja efter att jag skrev så hoppade Rocky på min buss, vi drog hem till mig och åt, fixade oss osv, sen efter 100 år träffa vi tara Elsa Elin och Betty sen aa de hände massa grejer.

Lördag va vi i flempan o fira Fadi den chilla i stan med Rocky tara Julia Fadi haha sen tagga hem på morgonen efter. Söndag gjorde ja ingenting plugga lite sådära och träffa tjejerna snabbt.

Idag inget speciellt bara skola sen hem chill med bvän.


Fredag

Sitter på bussen från skolan nu, ska ta Rocky eller ja hon ska hoppa på min buss och sen ska vi till mig. Hon ska noppa mina ögonbryn och så ska vi fixa inför kvällen. Får se vad Stockholm har att bjuda på ikväll, ni lär bli uppdaterade!

Ciao!


I'm sitting down here but hey you can't see me

Ligger i sängen bredvid min fru, ska väl försöka sova snart. Saknar min prins röst, hoppas han ringer snart.

Annars ligger jag bara här, chillar med musik osv. Idag har jag varit med tara och Rocky och bara chillat.


Babylove

Älskling fyller år idag, önskar han va här så jag kunde fira han och ge han den presenten han förtjänar. Hela min värld lyser upp tack vare dig, babyboo.

Idag har jag inte gjort ett skit. Dygnade efter att ha pratat med baby i lur, otroligt vilken känsla jag kan få av bara några sekunder.


Mitt hjärta fyller år nu, grattis azizam


Dear mama & pops

Alla de små jobbiga samtalen, allt grälande på mig, alla tårar, alla löften om att det ska bli ändring, att det ska bli bättre. Egentligen är det inte alls några viktiga saker, små skitsaker jämnfört med alla problem som finns därute i världen, så löjligt att spilla tårar på. Men för er betyder det allt. För er är det så man ska vara, annars funkar man inte, det blir fel. Jag lyssnar på er, och jag hör vad ni tycker är bra, jag hör vad jag borde vara, vem jag borde vara. Och jag försöker. Det gör jag absolut. Det går inte att förklara, hur gärna jag vill göra rätt, hur gärna vill få bekräftelse. Få se er äntligen bli nöjda. Men jag är inte den personen. Det är jobbigt att inse, kanske speicellt för er, men jag är inte skapad för att utfylla alla era önskemål. Ni gillar som många andra att säga, ingen är perfekt. Men någonstans hoppas ni alltid, att jag ska förstå vad det är ni är ute efter. Varje gång tänker jag, att nu ska det bli början på något nytt, jag ska ändra på mig, nu ska jag göra rätt och jag ska få bli den perfekta flickan i era ögon. I era kritiska, hoppfulla, förväntansfulla, kärleksfulla ögon. Ni ska sluta se mig i ögonen och tänka, varför förstår hon inte? Varje gång hon gör fel vänder vi upp och ner på hela världen, och ändå gör hon det om och om igen. Jag ska slippa eran besvikelse för småsakerna som inte är småsaker för er, som är hela livets uppbyggnad för er.
Ni brukar faktiskt säga till mig, att jag är helt perfekt. Men det vet vi alla att jag inte är. Vi vet att så perfekta som ni är så är det väldigt konstigt att jag är som jag är. Men jag blundar, jag tittar upp i det sneda taket igen, och jag tänker, mamma och pappa, ni fick inte den perfekta dottern, ni fick inte den dottern ni borde haft, den som aldrig gör fel. Ni fick mig. Jag är ledsen för det.



I'm head over heels, goddess of mine


Oct. 09, 2012

Nätterna är inte längre till för sömn, de har blivit till för att längta efter min prins samtidigt som jag oroar mig som fan för att något ska hända honom. Jag står bakom honom no matter what, kommer alltid backa honom och den som öppnar sin käft om min grabb får en smäll alltså.

Saknar hans röst fett mycke, vill bara ha honom här. Nu ska jag iaf chilla i sängen, kanske smsa nån eller nåt i väntan på att grabben ringer mig.


Godnatt

Ligger i sängen bredvid min fru, hon sover vilket jag också borde göra just nu. Har inte bloggat alls vilket kanske inte har varit så bra men har helt enkelt inte pallat plus att har haft för roligt för att tänka på bloggen.

Ska sova snart, ska köra en bildbomb bara. Puss


Fuck dig och dina anonyma kommentarer


Tara Marouf

Hon är verkligen någon jag kan kalla en riktigt vän. En person jag kan ringa till mitt i natten och bara prata, en som jag kan komma till oavsett hur upptagen hon är, ens axel jag kan gråta mot och en som alltid lyssnar. Hon har sett mig i alla dagar, oduschad, äcklig, sovandes, gråtandes, som mest glad och jag vet inte vad jag hade gjort utan henne.

Jag och Tara har allt från den lamaste till den konstigaste humorn. Hon vet allt hur jag tänker och vi skulle kunna avsluta varandras meningar om vi ville det.



RSS 2.0