07:25

Hej! Har sovit helt okej inatt också, tack gode Gud! Idag har jag en MASSA saker inplanerade! Ska åka till Rinkeby och köpa saker som man behöver när det är ramadan först iallafall. Måste också åka till Kista och handla lite saker, eller aa en massa saker! Kläder, bikini, smink, hörlurar är det absolut viktigaste! Sen ska jag åka till Märsta och möta upp mamma där, vi ska sova i Märsta ikväll. Men just nu har jag precis vaknat, eller ja, en timme sen typ. Har legat och dragit mig i sängen lite, mysigt som fan! Kollat Facebook, instagram, twitter, läst bloggar och kollat på saker på youtube. Sök på Ortens Alkoholister som kom ut för nån dag sen, duktiga killar! Nu ska jag vänta på att duschen blir ledig och sen ska jag duscha, platta håret och fixa mig! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0