30 saker jag stör mig på.

 

 

 

1.När man hostar och inte håller för! Håll dina slemmiga inälvor för dig själv HOSTA I ARMVECKET!

 

2. Stör mig verkligen på '' snorungar'' som tror att dom är äldre, ta vara på barndomen!

 

3. bajskluttar i toaletter, SPOLAAAA FÖR I HELVETE.

 

4. Folk som gör små saker till stora, kan tjafsa om man kollat snett riktigt barnsligt. Ska bråka mitt i donken osv pinsamt. Eller hämta alla sina så kallade vänner hahah barnsligt.

 

5. När någon tror att den är bättre på något sätt och tror sig för mycket, folk med stor huvve.. '' wuhu jag får många gillningar i facebook jag är kändis'' no your not dude folk gillar dina bilder/status FÖR DU BER DOM!

 

6. Falska människor. Om inte du tycker om mig får du mer än gärna säga det till mig, föredrar en sann människa än någon som är din vän när du är närvarande och hugger dig i ryggen när du inte finns med.

 

7. När folk ska vara fula i mun, horunge din mamma osv? Helt seriöst ha lite respekt.

 

8. Stör mig när man är på någon föreläsning eller så och det finns folk som viskar eller messar eller bara gör ljud. Varför ska man vara med om man inte är intresserad? Man förstör bara för de som vill!

 

9. Folk som tuggar tuggumi som hästar eller hackar med pennor under lektionstid, wtf GET A LIFE!

 

10. Ogillar att folk i t.ex skolan ska klaga på maten eller att skolan är ful och alla bara vill ha lov. Var tacksam att du får gratis utbildning och mat finns folk i världen som inte ens bor under ett tak.

 

11. Tycker det är orimligt när folk säger '' ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT'' till flera haha vafan?

 

12. Förhållanden i tidig ålder (12, 13) är bara skitsnack haha

 

13. Skrattretande när någon som leker maffia haffar på en som är mindre, om du nu är så cool som du leker stå för det också, haffa inte småbarn?!

 

14. Kan vara irriterande när folk upprepar ett ord ofta som typ '' DE FEST HOS MANGE '' /'' LÄÄK'' /'' OMG'' osv

 

15. Hatar rasister med hela mitt hjärta!

 

16. Stör mig på när man bestämmer en tid att ses och inte håller det!

 

17. Ogillar när folk ska vara kaxiga utan annledning, eller ha dålig attityd!

 

18. Stör mig när folk hälsar på dig när det passar dem. Om du hälsar på mig idag så får du göra det imorn eller så skiter du i det helt!

 

19. Stör mig på folk som står i discon och bara glor och sedan kommenterar de som dansar '' OMG HON DANSAR SOM EN HORA''

 

20. Trögfattade människor som man måste förklara ca 100 gånger innan lampan i deras huvud tänds.

 

21. Folk som lägger näsan i blöt! Bry dig inte mer om mitt liv än jag tack :)

 

22. När man planerat något och så backar man ut i sista minuten!

 

23. När en lärare skäller ut dig och du vet att du har rätt!/ få skulden för något du ej gjort!

 

24.  Folk som leker fashion!

 

25.  Avskyr när någon ska kalla någon för nörd för att man bryr sig om skolan, det är ju ens framtid det hela handlar om.

 

26.  Tjejer som tror dom är sååå vackra när dom i själva verket photoshopat sig i mer än en timme.

 

27.  Männsikor som inte klarar av utmaningar och ständigt säger '' jag fattar inte'' jag kan inte'' men försök dåå!

 

28.  När man är oerhört taskig mot folk som inte kan försvara sig. Bråka med någon i din ålder.

 

29.  Folk som tar sig i håret ständigt och VET OM ATT DOM GÖR DET OCH GÖR DET BARA FÖR ATT SE GULLIGA UT, såååå störande!

 

30.  Kräsna människor när det gäller mat!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman, haha älskar dessa punkter! Tung e du!

Många av de håller jag verkligen med om! speciell de med discot bär folk säger att man dansar som en hora. Haha märkte du hur folk tittade på oss när vi var på den där konserten för 13åringarna? Haha!

Big up, Puss

2012-01-29 @ 09:14:59
URL: http://simpleeheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0