7/02/2012

Hejhej, har lugnat ner mig nu. Ber om ursäkt igen för mitt damp. Iallafall, idag var jag i skolan. Åt lunch med Erica, vi åt på Kebabkungen i Odenplan/Rådmansgatan. Sen efter det åkte vi till skolan, haha. Hade religion, gjorde typ inget på den lektionen, satt bara och snackade med Marcus. Sen på svenskan gjorde jag inte heller så mycket, snackade fortfarande med Marcus, lyckades med att hugga Nick i benet med hans egen penna och att bli tillsagd fleeeera gånger av läraren att vara tyst. Hehe, vad ska jag göra, har adhd och kan inte va tyst? :$
Iallafall, sen hade vi historia och då fick vi kolla på film - wihu. Nej men det var skittråkigt höll på att somna. Men hellre film än läsa bok :D . Sen efter skolan åkte jag och Marcus först till ö&b för att han skulle köpa grejer till imorn och sen till mcd för att äta lite. Där mötte vi fan halva klassen, eller nej typ 4 pers men ändå. Så vi satte oss med Sonja och Sabina och sen taggade dom efter ett tag och vi satt kvar med Max och Nick. Sen satt vi 4 där i 1000 år och dom typ mobbade mig, taskiga! Sen taggade vi, nu är jag hemma.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0