Jag är ingen följare, benim går min egen väg

Jag har aldrig varit en sån som gjort som alla andra eller gjort det man "ska" göra. Har alltid varit tvärtemot, gjort det motsatta till vad andra gjort, och det har väl varit både bra och dåligt. Har fått jävligt mycket skit för det och folk har varit jävligt negativa och fittiga. Men egentligen, vem fan bryr sig. Det är fan obetydligt vad andra tycker det. Det är mitt liv och jag gör alltid som jag vill och sen får alla andra idioter bara ta det och hålla käften. Som det här med Norge. Fan vad folk ska ha åsikter om det. Om jag vill åka till Norge så låt mig, om jag vill åka till peking så låt mig, om jag vill åka till ayia napa så låt mig för ni borde insett vid detta laget att inget ni säger spelar någon roll ändå. Saknar mitt hjärta så oerhört. Får se när vi ska träffas, haha. Ååååh. Blir så irriterad på folk som alltid ska va negativa, bittra och allmänt mobbade. Osoft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0