dem som rör sig i vår flock är de jag ber för.

Hejsan! Igår åkte jag till närakuten som sagt och det visade sig att jag hade helt rätt! Det var urinvägsinfektion, lite roligt att jag lyckades gissa rätt på att det var just det när jag aldrig har haft det förut.

Mamma åkte med mig till akuten, sen gick vi och hämtade ut min medicin mot det och åkte hem och åt thaimat. Sen skulle jag egentligen åka till Uppsala men istället så åkte jag in till stan och träffade Siva. Vi gick till belmondo och fikade och sen drog vi till mariatorget för att möta Amanda.

Så va vi alla tre en stund och sen åkte vi hem. sen så kom jag hem helt död, åt en macka, smsade lite folk och somnade.

nu ska jag göra mat, sen får vi se vad som händer :)
ciao!


här gick jag helt ensam, haha HATA mörker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0