3

Tre:
Saker som är tråkigt att göra: Tvätta kläder, städa och matte.
Saker som jag är rädd för: Att förlora någon jag älskar, flygresor, getingar.
Saker som jag är stolt över: Att jag klarade att fixa betyg i nian, att jag försöker mitt bästa för att sköta mig och att jag provat nya saker och försöker förändra mig.
Saker som jag vill lära mig: bli mindre nervös i vissa situationer, kontrollera min keffa impulskontroll och italienska.
Saker jag ofta gör när jag är hemma: Kollar på tv, äter, sover
Plagg som jag aldrig skulle ta på mig: en polotröja, utsvängda jeans & i love sweden tröja
Favoritleksaker: Datorn, mobilen, och mitt bankkort.
Saker som får mig att må bra: Mina vänner, min familj, fotboll.
Matvaror som jag ofta äter: Sallad, juice, godis.
Mål jag har: Få en utbildning, ha ett stabilt förhållande, fixa ett bra jobb.
Starka egenkaper hos mig själv: jag står upp för mina åsikter, envis och ärlig.
Talanger jag har: haha argumentera
Saker som jag inte kan särskilt bra: Matte, kontrollera mig när jag blir arg, komma ihåg saker.
Saker som är väldigt viktiga för mig: Min familj, mina vänner.
Materiella önskningar: En bil, kläder, en piercing.
Bloggar som jag läser flitigt: Rosannas, Duvetinte, Sebbe i kartellen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0