14:26

Sitter på pendeln hem nu. Ska ta en dusch och sen kanske träffa Sofie om hon orkar. Är så fucking trött, arg, irriterad på idioter så det finns inte. Måste snacka med nån normal haha. Finns flera såna bland mina vänner men just idag så vill jag snacka med just henne. Bokat en tid på Why Not också, är skit taggad. Och ja, jag ska göra min tatuering på SB men ska göra en annan sak på Why Not. Ni får veta det sen ;)

Idag var en sån dag då jag älskade min klass. Kärlek haha, imorn har jag nationella i typ 78 timmar och sen ska jag kanske till SB för en konsultation.
Annars ska jag nog till stan och kolla efter kläder :) ska fixa mina naglar också, äntligen.

Skriver mer när jag är hemma, hejdå stalkers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0