Sanningar om mig själv..

Okej, nån kommenterade och ville att jag skulle skriva sanningar om mig själv.

1. Jag kan inte kolla på skräckfilmer eller serier som handlar om mord osv utan att bli livrädd. Vågar inte lämna mitt rum efter att ha kollat på Criminal Minds, tror seriöst att jag ska bli mördad då.

2. Jag har flyttat runt en massa, bott i Uppsala, Björklinge, Enköping, Mexico osv. Vissa ställen för att jag ville osv, flyttat m familjen och andra för att soc ville det.

3. Jag hatar att gråta framför folk. Jag brukar försöka hålla det inom mig och sen gråta när de inte ser mig, typ när jag är ensam i mitt rum.


4. Jag älskar tecknade filmer, Dumma Mej och Hitta Nemo är två av mina absoluta favoritfilmer!

5. När jag var liten hade jag glasögon, skitfult. Hatade att ha dom, haha.

6. Jag vill tatuera in " jag skrattar idag " på handleden.

7. Jag älskar piggelin, det är min favoritglass.

8. Jag uppfattas ofta som kaxig och otrevlig när jag först träffar folk, men det är bara för att jag är nervös. När jag blir nervös blir jag ofta lite kaxig, men det är inget att ta åt sig av. :)

9. Jag äter jätteonyttigt. Älskar chips, cola, hamburgare, ALLT. Har massa smör/olja i min mat. Älskar socker. Kan fan inte äta nyttigt, det är för tråkigt för mig.

10. Jag hatar att duscha. Badar hellre i badkar haha, så mycket skönare. Kan ju duscha om jag måste men helst badkar!

Hoppas du fick reda på lite mer om mig annars så är det bara att fråga i en kommentar! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0