Y.U mad?

Hej bloggen. Gör absolut inget, sitter bara med datan och latchar. Fick ju lov idag som sagt, äntligen. Sen vart jag skittrött och har inte gjort något sen dess, nu typ gick jag upp, hämta datan o sen in på mitt rum bara. Lägger in låtar på mobilen, ska säkerhetskopiera och uppdatera den också.  Ska snart ta en cigg genom fönstret tror jag, om jag orkar öppna fönstret.

Vad händer hos er då?

Imorgon kanske jag ska träffa Josef, får se hur det blir beroende på vad jag måste göra imorgon och vilken tid jag vaknar osv. FAN VAD SKÖNT DET ÄR MED LOV! Kom nyss på att jag kan vara vaken hur länge som helst eftersom jag ändå inte har nån tid att passa imorn, hihi.
Vad ska ni göra imorgon?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0