Valborg del 2

Sen när jag och Sofia kände Att vi var klara där så skulle vi dra hem. Inget illa menat till dom som var på festen, men tyckte faktiskt att nån kunde kört ner oss eftersom det tog en jävla timme att gå ner och bara 10 minuter med bil. Plus att det var skitmörkt på den där skogsvägen, tur att jag var för full för att bry mig.

Sen hamnade vi på bussen, där träffade vi massa roliga människor! Eller, ja dom tyckte nog inte att jag var så rolig men aja, trevliga grabbar det där. Minns bara att vi snackade om real - bayern München matchen..

Sen på tunnelbanan träffade vi på ytterligare ett par roliga killar haha! Jag blir verkligen översocial när jag är full, haha..

Sen så drog vi hem och sov typ haha!
Aja nu vet ni vad som hände på min Valborg iallafall! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0